Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

„Порше“ се завърна на „Супербоул“ след 23 години

Кадър: YouTube

Немският производител на луксозни автомобили „Порше“ се появи на „Супербоул“ отново, след 23-годишно прекъсване, за да промотира своя нов електрически модел Taycan.

Във видеото, кръстено „Обирът“, охраната на музея на марката в Щутгарт се забавлява с експонатите, изкарвайки ги на пътя. Докато един от служителите се преструва на крадец, останалите го преследват на локации като Хокенхайм, Хайделберг и планината Шварцвалд, разкривайки красотата на немската природа.

Снимките продължават 6 дни и в тях, освен Taycan, са включени също и едни от най-емблематичните модели, произвеждани от марката – 917K, Carrera GT, 918 Spyder, 911 RSR, 718 Cayman GT4, 911 Carrera 4S, 930 Turbo и 911 GT2 RS.

За разлика от повечето компании, които излъчиха реклами на Финала на Националната футболна лига на САЩ, Porsche не заложи на популярните личности и фокусира потребителското внимание изцяло върху възможностите на продукта си. Вижте!

 

още от Реклама
23
Неделя
Февруари