"Пристрастена към него" - нова рекламна кампания от Huawei

Компанията Huawei стартира нова реклама под хаштага #AddictedToYou, с която цели да привлече най-младата публика от потребители на смартфони. 

Основната цел е да се насочи вниманието към ролята на смартфона в сложния свят на днешните комуникации.

#AddictedToYou се организира по повод Свети Валентин в Централна и Източна Европа, както и в Скандинавския регион, посочва съобщение.

Huawei е направила проучване в 12 държави от региона, сред които и България. Целта на проучването е била да разбере как хората използват смартфоните си, когато изразяват чувствата си, както и какво по време и важност място в живота им заемат тези устройства.

Проучването е било озаглавено "Smart(phones) Relationships" и е проведено от агенцията IPSOS в Австрия, България, Хърватка, Чехия, Дания, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Сърбия, Словения и Турция. Голям брой от отговорилите в него казват, че носят телефоните си навсякъде, включително в спалнята и тоалетната. В същото време мнозинството се съгласява, че близките ни хора са много по-важни от технологиите.

Тази кампания е продължение на коледната кампания #BePresent на Huawei от 2016 г., която насърчаваше хората да оставят телефоните настрана и да бъдат с приятелите и семействата си.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ