Рекламният фестивал White Square обяви лекционната програма

Рекламният фестивал White Square обяви лекционната програма

Рекламният фестивал White Square обяви лекционната програма

Международният рекламен фестивал White Square  който ще се проведе в Минск от 9 до 11 юни, обяви бизнес и образователната си програма. Всяка година организаторите на Фестивала получава над 1000 заявки за участие от над 30 страни.

Водещи лектори в образователната програма са представители на журито, творчески директори от международни вериги и от местни агенции от целия свят. Сред тях са Мерли Джейми – глобален президент на Dentsu Mcgarrybowen Philippines, Мануел Венцел – изпълнителен творчески директор на TBWA Zurich, Ралф Хауел – партньор и главен творчески директор на Grabarz & Partner, Germany, Андрей Губалдулин – основател и творески директор на Voskhod Русия, Ергин Бинюлд – главен творчески директор на Havas Creative Group Turkey, Алексей Федоров – изпълнителен творчески директор на BBDO Москва, Маркус Даубенбухел – управляващ творчески директор Ex Scholz & Friends Germany, Дмитрий Аполенис – творчески директор, AIDA Pioneer, Хавиер Есклуса Триас – основател и главен творчески директор и графичен дизайнер на Twopots Design Studio, Испания, Али Рез – регионален изълнителен творчески директор на Impact BBDO ОАЕ и други.

Участници в журито и лекционната програма на White Square тази година ще бъдат трима творчески директори от агенции в България: Марин Костов-Мъро – творчески директор на All Channels Communication Group, който е член на журито в раздел „Creative“, се включва в лекционната програма с „CREATIVES DON’T DO GREAT CAMPAIGNS FOR CLIENTS THEY DON’T LIKE.“ на 10.06.2021 Момчил Захариев – творчески директор на NEXT – DC и част от журито в раздел „Marketing“, ще говори на 09.06.2021 на тема „The Creative Unblock“. Петър Кесерджиев, главен творчески директор на Saatchi&Saatchi България се включва в програмата на 10.06. с лекцията „FEAR. THE OPPOSITE OF CREATIVE“.

Бизнес програмата на White Square 2021 ще включва повече от 70 мастър класове в областта на маркетинга, брандинга, медиа, творчество, диджитъл.

Фестивалът приема заявки в 7 раздела / 129 категории до 17 май.

До 15 април участниците получават възможност за специални такси.

Организатор на White Square 2021 е Association of Communication and Marketing Agencies в Беларус.

Победителите ще бъдат обявени на 11 юни в онлайн церемония.

"Мениджър" е медиен партньор на фестивала

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ