нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Серина Уилямс e „Жената чудо“ в реклама на тв доставчик

Кадър: YouTube/DirecTV

Серина Уилямс се трансформира от тенис звезда в супергерой в нова тематична реклама на американския доставчик на сателитни услуги DirecTV, в която се преобрази като „Жената чудо“.

Вместо магическо ласо обаче, нейното оръжие е тенис ракета, с която поваля няколко робота, за да спаси посетителите на търговски център. С кампанията си брандът показва златния сблъсък между спорт и филми, отразяващ двойствената природа на сателитна тв услуга, специализираща в излъчването на филми по заявка (т.нар. VoD), както и спорт на живо, пише The Drum.

Рекламата е дело на агенцията TBWA\Chiat\Day, базирана в Лос Анджелис. За изданието Muse By Clio творческият директор Райън Бъкли обяви, че „Жената чудо“ е „страхотно средство, което припомня всичко, което обичаме“ по отношение на един филм, както и което „хората очаква да виждат все повече и повече от своя доставчик на телевизия“.

Този подход се доказва като хит сред публиката, набирайки бързо над половин милион гледания само в YouTube. На този фон обаче негови варианти се разпространяват в други дигитални платформи, както и по радиото и в офлайн среда чрез външна реклама.

още от Реклама