„Това не е игра“: COVID-кампанията на Испания за младите

В началото на септември, седмици преди втората вълна от новия коронавирус да влезе в напреднала фаза, испанското правителство опита да изпревари събитията, стартирайки рекламна кампания с послание към младите, свързано със спазването на мерките, наложени от властите.

„Това не е игра“, пише в криейтива и клиповете на здравното министерство, насочени към предотвратяването на групови събирания.

Според изданието Murcia Today младите често се забелязват на групи и са по-малко заинтересовани от носенето на предпазни средства и спазването на дистанция. Съобразяването с наложените ограничения обаче може да намали риска от заразяване сред тях. Освен това в Испания неколкократно бе съобщавано за огнища на COVID-19, свързани именно със събирания по различни поводи.

Хаштагът #EstoNoEsUnJuego бе разпространен онлайн, докато здравното министерство продължи да призовава за придържане към правилото на трите М: mascarilla (маска), manos (ръце) и mantener la distancia (спазване на дистанция).

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ