Удължават с 10 дни крайния срок за кандидастване във ФАРА

Удължават с 10 дни крайния срок за кандидастване във ФАРА

Удължават с 10 дни крайния срок за кандидастване във ФАРА

Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) обяви удължаване на срока за подаване на заявки за участие в най-големия рекламен фестивал в България – ФАРА, до 5 юли (понеделник) включително. Към първоначалния краен срок – 25 юни, Асоциацията добавя допълнителни 10 дни, за да осигури на комуникационните агенции повече възможности да подготвят своите кандидатури. Агенциите, които подадат своите заявки до 25 юни включително, ще могат да се възползват от таксите за участие, публикувани на fara.bg.

В периода 26 юни - 5 юли, таксите за участие ще бъдат с 10% увеличение.

Във ФАРА 2021 могат да участват рекламни форми и комуникационни кампании, които са създадени в България и са публикувани/излъчени/организирани в страната или чужбина между 01.01.2019 и 30.04.2021 г. Заявки за участие ще се приемат чрез онлайн система, достъпна през меню „ПОДАЙ ЗАЯВКА“ на уебсайта на Фестивала www.fara.bg/

FARA UNUSUAL 2021 ще се проведе от 8 до 11 септември, като за първи път от 2000 година насам Фестивалът ще събере в столицата професионалистите от комуникационния бранш. Двадесет и първото издание на ФАРА преминава под мотото “Unexpect the expected”. FARA UNUSUAL 2021 се завръща след година пауза с промени в Творческия фестивал, като включва нова категория – Бранд адаптивност, както и обновена подкатегория Социални медии и инфлуенсър маркетинг. За първа година, по време на ФАРА 2021, ще се проведе и изцяло нов Медиен фестивал, който има за цел да награди работата, която се откроява чрез стратегия в използването на медийните канали.

Регламент за участие, категории, такси и допълнителна информация за ФАРА 2021 може да бъде намерена тук.

ФАРА 2021 събира отново заедно рекламната общност благодарение на силната подкрепа от Нова Броудкастинг Груп и Нетинфо.

За повече информация следете www.fara.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ