Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Тръмп сред първите заявки за висшата лига на рекламата в „Супербоул“ 2020

Getty Images

На 2 февруари милиони американци отново ще застанат пред телевизионните екрани, за да проследят 54-тото издание на дългоочаквания „Супербоул“ в ефира на телевизия „Фокс“. Хиляди ще бъдат и на стадион „Хард Рок“ в Маями, където цената за един билет започва от около 3 хил. долара и достига почти половин милион.

Тази сума обаче изглежда незначителна, на фона на това, което трябва да платят рекламодателите – за да излъчат 30-секунден спот по време на финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ, ще им бъдат нужни 5.6 млн. долара. Въпреки това, техният брой продължава да нараства, а AdWeek разкрива някои от имената на участниците в най-скъпото, но и най-гледано тв време в САЩ. За творческите екипи на рекламните агенции това е моментът, в който мерят сили и трябва да покажат най-доброто от себе си, защото се състезават за вниманието на колкото се може по-голям брой зрители. Най-много участия в тазгодишното издание на "Супербоул" се очертава да има агенция TBD – до момента са известни поне 9 видеа, подготвени от нейните екипи. Допълнителна интрига към "рекламния парад" обаче внася и политическия сюжет, на фона на предстоящите най-важни избори в страната за нов президент. И така, за сърцето на публиката на "Супербоул" ще се борят%  

Доналд Тръмп

Настоящият американски президент е включил и 60-секундна реклама на „Супербоул“ в предизборната си кампания, която ще бъде показана в началото на играта.

Агенция: TBD

Майкъл Блумбърг

Екипът на кандидата за президент на САЩ също подготвя 60-секунден спот по време на първенството.

Агенция: TBD

Audi (Volkswagen)

Брой участия: 11

Криейтив: Рекламата ще постави началото на нова глобална кампания със слогана „Прогресът през технологията“ (“Vorsprung durch Technik”).

Агенция: 72andSunny

Cheetos (Frito-Lay)

Брой участия: 12

Криейтив: Наскоро брандът анонсира пуканки с чедар и пикантен вкус, затова вероятно 30-секундното му видео ще е свързано именно с тях.

Агенция: TBD

Coca-Cola

Брой участия: Над 20

Криейтив: Вероятно ще бъдат включени новите продукти Coke Energy или газираната вода Aha.

Агенция: TBD

Doritos (Frito-Lay)

Брой участия: Неизвестен

Криейтив: Наскоро марката лансира нов пикантен вкус с лимон, а сега вероятно ще го представи официално на „Супербоул“.

Агенция: TBD

Facebook

Брой участия: 1

Криейтив: Facebook ще дебютира като рекламодател тази година с видео, в което ще участват комедиантът Крис Рок и актьорът Силвестър Сталоун. В средата на декември се появиха първите кадри от снимачната площадка, а те подсказват, че спотът ще бъде посветен на емблематичния Роки.

Агенция: Wieden & Kennedy Portland

Heinz

Брой участия: Първо от 2016 г. насам

Криейтив: Рекламата е режисирана от Роман Копола, синът на Франсис Форд Копола. Очаква се да бъде показана широката гама от продукти на марката, от класическия кетчуп до по-новите попълнения в асортимента.

Агенция: Wieden & Kennedy

Hyundai

Брой участия: 12

Криейтив: Това ще е първата реклама на „Супербоул“ за Анджела Зепеда като главен маркетинг директор, след като зае позицията през миналия октомври. Подробности около видеото обаче все още няма.

Агенция: Innocean Worldwide

Kia

Брой участия: 11

Криейтив: Корейският автомобилен производител за първи път няма да използва известни личности в рекламата си, а ще постави в центъра служителите си от завода в американския щат Джорджия.

Агенция: David & Goliath

Porsche (Volkswagen)

Брой участия: Първо от 1997 г. насам

Криейтив: Ще покаже Taycan, първия изцяло електрически модел автомобил на марката.

Pringles

Брой участия: 3

Криейтив: За видеото компанията си партнира със анимационния сериал „Рик и Морти“, а след неговото излъчване на „Супербоул“ в търговската мрежа ще се появи нов вкус на Pringles.

Агенция: Grey

Snickers (Mars Wrigley)

Брой участия: Неизвестен

Криейтив: Брандът празнува 10-годишнината на слогана „Не си ти, когато си гладен“ и 90-годишнината от създаването си.

Агенция: BBDO New York и AMV BBDO

Toyota

Брой участия: 3

Криейтив: Автомобилният производител ще стартира нова кампания за промотирането на модела Highlander SUV.

Агенция: Saatchi & Saatchi

Редактор: Габриела Беличовска

още по темата
още от Реклама
24
Петък
Януари