нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Визуална гатанка от McDonald’s пита „познай кой се връща“

Shutterstock

Пикселираните изображения обикновено са запазен формат за особени случаи като нелицензирани лога например, прикриване на смущаващи изображения или пък просто означават ужасна интернет връзка. Френското подразделение на McDonald’s обаче им намери ново предназначение – за реклама на отварянето на ресторантите си.

Криейтиви с 70-пикселни снимки и надпис „познай кой се връща“ се разпространяват от бранда. Комбинациите от цветове напомнят за бургерите и кутиите с пържени картофки във веригата ресторанти.

Идеята е на агенция TBWA Париж и носи духа на минимализма, с който през последните години McDonald’s се заиграва. През 2014 г. бяха приличащи на емоджи илюстрации, миналата година в една кампания бяха включени на пръв поглед „отхапани“ билбордове, припомня Fast Company.

Напоследък брандът се промотира и чрез колаборации, включително с Травис Скот, Джей Балвин и корейската група BTS.

още от Реклама