Тази реклама е за разумното потребление

На фона на зачестяващите тежки природни катаклизми по света, но и на напредъка при самоуправляващите се автомобили, шведската компания Volvo представя нова глобална реклама, в която вижда бъдещето като време, в което хората вече не притежават, а наемат автомобили. 

В виедото, дълго 2,30 мин. и създадено от агенция Forsman & Bodenfors в Швеция, компанията първоначално представя модерната епоха като време на масово, непрекъснато потребление - дрон лети и доставя гигантски пакети, поръчани онлайн; пиано се доставя в апартамент. Главният герой е млада жена която явно също очаква доставка. 

В следващите две минути жената става сводетел на тъмната страна на модерните консуматорски общества - безкрайно трупане на пакети с покупки, неустоимо привличане от рекламата, клаустрофобичен натиск на тълпи от купувачи, които нахлуват в магазин за еднодневна разпродажба. Жената междувременно шофира през всяка сцена, наблюдавайки тъгата и отчаянието, които се откриват пред нея. Тя кара новото Volvo XC40. 

Накрая компанията посочва, че този XC40 SUV предлага програма “Care by Volvo”, която дава възможност на клиентите да се записват с абонамент за кола, вместо да я притежават, посочва изданието за маркетинг Adweek. 

"Посланието може да изглежда малко полемично на пръв поглед, но като отправим поглед към бъдещето на автомобилите, виждаме, че хората все повече търсят достъп до коли, вместо до традиционна собственост на коли. (...) Днес вече сме свикнали да се абонираме за продукти и услуги. Тази кампания е за разумното потребление... Имаме ли нужда да притежаваме всичко, или можем да се записваме за него вместо това?", коментира Луис Алстрьом - мениджър проекти във Volvo Cars.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ