Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Започва Cannes Lions - знаменитият фестивал на творчеството в рекламата

53

Снимка: campaignlive.co.uk

Най-голямото годишно събитие за постижения в областта на рекламата от целия свят - международния фестивал на креативността Cannes Lions, започва във френския град Кан днес и ще продължи до 21 юни, петък. 

Фестивалът се провежда за 66-ти път. Той обещава да бъде атрактивен, разнообразен и изпълнен с ценни прозрения за рекламните и маркетингови професионалисти по отношение на това какво работи за достигане до публиката и какви са новите технологии и методи за взаимодействие. 

Миналата година продължителността на фестивала беше намалена до пет дни, а наградите преминаха през драстично преформулиране, с отделни конкретни части от работата на рекламните агенции и компаниите, спечелили отличията Златен лъв, Сребърен и Брознов лъв в съответните категории. Това обясни Саймън Кук, управляващ директор на фестивала. 

5-дневният фестивал тази година има програма, изпълнена със семинари, церемонии за награждаване, търговски изложения, експозиции, състезания, нетуъркинг и възможности за настаняване в хотелите и луксозни плавателни съдове на Френската ривиера. 

Сред големите компании, които участват през 2019 г., са Amazon, Unilever, P&G, Facebook, Google, Alibaba, Tencent, IBM, McKinsey, Deloitte, ByteDance, собственикът на TikTok, а сред агенциите се открояват Ogilvy, WundermanThompson, McCann, Wieden+ Kennedy и Droga5 (наскоро придобита от Accenture Interactive), отбелязва информация на The Economic Times.

От последния фестивал насам тютюнопроизводителят Philip Morris International е по-активен в Кан. Собственикът на Marlboro е изградил своя плажна кабина. 

Големият рекламен холдинг Publicis Groupe, който не участва във фестивала през 2018 г., тази година се завръща. 

Общо 30 953 проекта са подадени за участие от 89 страни. Те ще се състезават за престижните Лъвове в различните категории на Cannes Lions, включително Films, Craft, Entertainment, Print, Digital, Outdoor, Creative Effectiveness, Glass Lion for Change и др.

Броят на заявките за участие се е увеличил заради въвеждането на нови конкурсни категории за награди, сред които "Entertainment Lions for Sport".

Ще има и излъчване онлайн на живо, в сайта на фестивала

още от Реклама
17
Вторник
Септември