5 фактора за бъдещия възход на eSports индустрията

5 фактора за бъдещия възход на eSports индустрията

5 фактора за бъдещия възход на eSports индустрията

Електронните спортове, без значение дали ги харесвате или не, продължават да трупат популярност и по всичко личи, че ще се превърнат в новото спортно предизвикателство. Едва ли някой е подозирал, че игри като Counter-Strike:GO ще се превърнат в събитие, което изплаща наградни фондове от милиони долари за година, като зрителите се измерват в същите цифрови стойности. С развитието на технологията и вниманието на аудиторията ще открием, че вече има и достатъчно брандове като Бвин, които предлагат пазари именно на тази нова дисциплина. Зад успехите има много разумни обяснения, но след като сме стигнали до позиция, в която това е най-бързо развиващата се дисциплина, нека обърнем внимание какво ще помогне за  основния принос и как точно ще развие този спорт в бъдеще. Запознайте се с 5-те фактора, които ще повлияят пряко на електронните спортове.

Нека обърнем внимание на появата на новото поколение за пренос на мобилни данни - 5G. Благодарение на високата скорост все по-често ще открием, че можем да открием една изключително бърза и развита техника, която да даде пълен достъп на клиентите. Колкото по-висока е скоростта, толкова по-лесно ще имаме достъп до различни предложения, а най-добрата новина е, че няма да се налага да разполагаме с технологията, всички процеси могат да се обработват на сървър, а за целта от нас се изисква да разполагаме само с достъп. Зрителите пък ще получат по-сериозен достъп и повече възможности да бъдат част от дадено събитие. Макар и да говорим за спортове, които се случват пред екран, аудиторията винаги иска да бъде по-близо и да усеща още по-сериозен реализъм от събитието.

Облачните технологии са още един позитив. Малко след като започнаха да се превръщат в нещо напълно нормално и вече е достъпно, повечето клиенти решиха да прехвърлят част от информацията си и да позволят на всеки един почитател да се забавлява, без да инвестира средства в ъпгрейди. Облачните пространства дават добра защита при проблеми със системата или разпадането на връзката, а все повече студиа създават свои собствени еко системи, където всеки клиент и професионален играч да се състезава, при това от всяка точка на света.

Каква е основната болка на електронните спортове? Все още не се признават за реален спорт. Това е малко странно, защото шахът е спорт, макар и да няма физическо натоварване. Динамиката на електронните спортове не се обвързва с интензивно натискане на джойстици и блъскане на клавиатури, както мнозина биха могли да си го представят. Тук говорим за елегантност и скорост на реакцията, за стратегии, за динамика и лидерство, каквито сме свикнали да виждаме в останалите дисциплини. Дори и да се случват във виртуална среда, пак имаме напрежение и мисъл, а старите твърдения трябва да се променят. Електронните спортове са различни, но все пак са спортове, следователно няма защо да ги игнорираме.

Все повече студиа започнаха да търсят подкрепата на гейминг инфлуенсърите и професионалните играчи. Това не трябва да ни изненадва - тази практика е стара като света. Тук обаче няма как да избягаме от една друга подробност - все по-често забелязваме успехите. Студиата търсят предимно потребители на 15-30 години и има разумно обяснение, все пак това са някои от активните геймъри. С тяхна помощ има успех за всички - електронните спортове, самите студиа, феновете и дори геймърите. Нека не забравяме, че говорим за една от най-популярните и развити системи в последното десетилетие.

Самата индустрия е отворена и точно тази политика печели вниманието на аудиторията. Съществуват критици, които ще кажат, че това е следствие от последните две години, но сме готови да спорим. Електронните спортове станаха популярни в края на 90-те години и до днес продължават да са актуални. Благодарение на широкия достъп от всякакъв вид устройства, повече активни потребители, включително и професионалните геймъри, както и наличието на най-различни турнири, отбори, кланове и спонсорства, това е просто стъпка към бъдещето. Достатъчно е за един почитател на видео игри да стане достатъчно добър, за да получи спонсорство или да се състезава за по-сериозни награди. Имайте предвид нещо друго - тук конкуренцията е особено свирепа. Ще срещнете много трудности, преди да успеете да стигнете до професионалното ниво и точно по тази причина има достатъчно букмейкъри, които с удоволствие да предложат правенето на прогнози.

Освен това няма как да пропуснем и наличието на редица студиа, които се стремят да създават логични и атрактивни предложения. Игри винаги ще има, както и желаещи да се включат в големите турнири. Следващите стъпки са предоставянето на национален ефир и повече внимание от основните медии, но и до този момент ще се стигне.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ