нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Как bwin използва промоции, за да привлича играчи?

Shutterstock

От какво има нужда един бизнес в сектора на развлекателните услуги? Отговорът е повече от логичен – клиенти. Те са един особен ресурс и двигател, но също така говорим и за една специфична материя. Новите клиенти биха заявили спокойно, че до голяма степен различните оператори си приличат, но по-опитните биха опровергали това мнение и точно тук идват различните оригинални промоции.

Причините са повече от ясни, колкото по-добри условия дава един букмейкър, толкова повече клиенти ще привлече. В това отношение възможностите са неограничени, достатъчно е да разгледаме тези bwin промоции и ще разберем от анализаторите защо именно този букмейкър печели доверието на все повече фенове. Разбира се, тук говорим за комбинация между функции, бонуси и оригинални решения, с които клиентите да редуцират риска от играта, да спестят своя собствен депозит и дори да инкасират печалби.

Звучи странно и може би невъзможно, но благодарение на онлайн технологиите, букмейкърите инвестират време и развиват някои от най-добрите си идеи. Нека обаче се върнем на промоциите и да обясним как точно се привличат нови клиенти.

На първо място ще открием, че брандове като посочения не са непознати на бонусите. Новите клиенти могат да получат начален бонус, с който да се забавляват в казиното. Идеята е тук, че с първия депозит се превеждат средства, които са за игра, а не за благотворителност. С тях може да се тества цялото портфолио, а инкасираните печалби, при изпълнение на общите условия, остават за клиента.

Това е един добър начин да започнете да опознавате различните предложения и така да се впуснете в по-сериозна игра. Едва ли ще се притеснявате от загубите, но все пак напомняме, че когато използвате собствения депозит, отговорната игра трябва да е винаги първото, към което да се стремите.

Да не забравяме, че това е бранд, който предлага и сериозни турнири по покер, при това само за играчи от България. Спортните фенове също не са забравени и даже смеем да твърдим, че получават малко повече. Букмейкърът инвестира в така наречените безплатни залози и предлага редица промоции именно в тази посока. Идеята на тази промоция е, че няма изисквания, при предоставянето на безплатен залог, клиентът има право да направи прогноза и да вземе чистата печалба при успех, в обратния сценарий просто продължава да се забавлява и чака следващата такава промоция.

Присъстват и много оригинални решения, тази година брандът стана официален партньор на УЕФА и точно по тази причина предлага специални промоции, като в този случай при правенето на един залог на определена стойност, получавате и безплатен залог веднага – липсват условия или изисквания дали сте спечелили или не. Имайте предвид, че тази промоция е с ограничено време, все пак това е само празнуването на едно партньорство. Разбира се, същата ще бъде заменена с нещо по-добро, но на този етап разполагаме с това.

Нека не забравяме и още една промоция за хеттрик майстори. Тук обаче не трябва да познаем играчът, който ще отбележи три последователни гола, а трябва в три последователни срещи да познаем първото попадение, това отново ни носи безплатен залог, който да използваме по свое собствено усмотрение.

И нека не забравяме, че когато има по-сериозно дерби, брандът винаги предлага комбинация от залози с по-високи коефициенти, както и различни завишени ставки. Имайки предвид вниманието към селекцията, не е трудно да открием, че това също е добра промоция, а за финал, ако нищо от изброеното не ни допада, тогава можем спокойно да се възползваме от една малко по-различна промоция – създаването на собствен залог. Тази опция също е налична. Препоръчваме на всеки потребител да обръща внимание на секцията с прогнозите, защото винаги има нещо ново, както казахме, това е индустрия пълна с изненади, които винаги са насочени към клиента.

още от Спорт