Ризата с характер - неизменна част от арсенала на предприемача

Ризата с характер - неизменна част от арсенала на предприемача

Ризата с характер - неизменна част от арсенала на предприемача

Дрехите в стандартен размер много рядко могат да отразят индивидуалността на човека, който ги носи. Много често дори я ограничават. За ризите SIRCROW MyShirt разговаряме с основателите на бранда Владимир Андреев и Михаил Кърпачев

 

 - Представете бранда с три думи.

Владимир: Индивидуалност, удобство и елегантност.

– Как се роди идеята за ризи по индивидуален размер?

Михаил: Вярваме, че всеки джентълмен търси в своите дрехи, на първо място, качество и комфорт, както и възможност да покаже своята индивидуалност. SIRCROW MyShirt е именно това – комбинация от висококачествени материи, персонализирана кройка и аксесоари, съобразени изцяло с желанията и нуждите на клиента.

– Как успявате да превърнете нещо толкова тривиално като мъжката риза в персонализирано преживяване?

Михаил: Всичко се свежда до подхода и усещането, с което остава човек, след като е посетил ателието ни. По време на съвсем неангажиращ разговор на чаша кафе консултантите ни имат уменията да доловят правилно желанията, характера и индивидуалността на клиента, които после да пресъздадем в неговата риза. Това превръща процеса на вземане на мерки в преживяване, а мъжката риза – в уникален продукт.

– Откъде черпите вдъхновение?

Владимир: От нашите клиенти. Няма нещо по–зареждащо от удовлетворения клиент, който се връща при нас. Както и от обаждането: „Тази риза е уникална. Искам да поръчам още една“.

– Най-интересният клиент?

Михаил: Колкото и учудващо да звучи, най-интересният клиент са дамите. Невероятно е колко много жени пазаруват за човека до себе си, когато става въпрос за избор на облекло. Често именно дамите се свързват с нас и организират целия процес по консултацията и посещението на господина в ателието ни.

– Какво представлява процесът всъщност?

Михаил: След записване на час при наш консултант клиентът отделя 40 минути в приятен разговор в ателието ни. Освен задължителното вземане на мерки консултантът успява да усети клиента и да му помогне при избора на всеки детайл за ризата. Следва конструиране и изработка на продукта. Процесът завършва с проба на готовата риза и плащане само при 100% удовлетвореност на клиента от това, което получава. След първата поръчка създаваме профил на клиента, което улеснява процеса при следващи поръчки. Имаме клиенти, които само се обаждат и поръчват втора–трета риза, без да се налага да идват до ателието.

– Кои са двата основни модни елемента от облеклото, необходими на мъжа за стилно посрещане на зимния сезон?

Владимир: На първо място е ризата, разбира се. В тенденциите за този сезон се открояват по-плътни и наситени тонове – доста различни спрямо традиционните зимни предложения. Чорапите са друг аксесоар, с който човек може да изрази своята индивидуалност. Една от новостите за нашия пазар са чорапите от мерсеризиран памук. Специфичната обработка на памука ги прави изключително удобни и издръжливи.

– Какво следва за вас сега?

Владимир: Качественото облекло, създадено персонално и с отношение, може да бъде чудесна възможност за компаниите, които държат на своите служители – да ги накарат да се чувстват ценени. Вече имаме работещи партньорства с корпоративни клиенти и сме подготвили специални предложения и за бъдещи партньори. Разбира се, помислили сме и за дамите, но все още няма да разкриваме всичко.

Текстът е публикуван в специалното издание на "Мениджър" - "Първите в бизнеса - поглед отвътре", което вече е на пазара

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ