Amazon промени новото си приложение, за да не се бърка с … Хитлер

Amazon промени новото си приложение, за да не се бърка с … Хитлер

Amazon промени новото си приложение, за да не се бърка с … Хитлер

Глобалният лидер в онлайн търговията Amazon се наложи да промени дизайна на мобилното си приложение, за да не създава асоциации с Адолф Хитлер.

Новата заглавна иконка на мобилното приложение на Amazon беше представена през януари. Тя представляваше запазената марка на компанията - усмивка под формата на стрелка, над която беше разположена синя лента, която трябва да представлява отметка или тиксо, с което се залепят колетите на компанията. Този формат на иконката обаче бързо беше асоциирано с  мустаците на лидера на германския райх по време на Втората световна война и идеолог на нацизма Адолф Хитлер. Това явно принуди Amazon  бързо да реагира и да промени логото, като при новия вариант отметката е леко подгъната.

По информация на Би Би Си новата икона е била изпробвана в няколко държави, преди окончателната промяна да влезе в сила.

Преди това иконката на Amazon показваше количка за пазаруване. „Когато родителите ми не можеха да намерят новата иконка на Amazon им казах просто да търсят картонения Хитлер“, коментира един потребител в Twitter.

„За съжаление на Amazon тази лента веднага извиква в съзнанието ни ясно разпознаваем хитлеров мустак, което със сигурност не е асоциацията, която те са искали да провокират в клиентите си“, коментира Коли Портър Бел, изпълнителен директор на брандинг компанията Vicky Bullen.

„Идеята беше потребителите да влизат в приложението със същия ентусиазъм, който имат, когато видят пристигнал пакет“, се казва в съобщение на Amazon.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ