4 неща, които всеки мениджър трябва да направи тази година

4 неща, които всеки мениджър трябва да направи тази година

4 неща, които всеки мениджър трябва да направи тази година

2021 беше година, пълна с несигурност за бизнеса, като мнозина все още правят планове как да се върнат обратно в офиса, да мотивират служителите да се адаптират към непрекъснато променящия се работен пейзаж. Сега започваме да планираме 2022 година и може да бъде обезсърчаващо да се опитаме да посочим само няколко области, с които наистина искаме да се справим. И все пак, важно е да не правим нищо твърде амбициозно, тъй като високите цели са склонни да изчезнат до средата на февруари. Работата върху постижима цел може да повиши морала на работното ви място, както и този на вашите служители. Ето няколко решения, които всеки мениджър може да вземе за новата година. 

Празнувайте малките победи

Не е голяма тайна, че служителите се радват на похвали за упоритата си работа и усилия. Ето защо винаги е най-добре мениджърите да гарантират, че показват признателност към своите служители за успехите им.

Дори най-големите лидери могат да пренебрегнат по-малките победи, без да признават колко важни са те за постигане на по-големи цели. Независимо дали членът на вашия екип е постигнал малко увеличение на продажбите или е успял да включи един или двама клиенти в списъка на вашата компания, празнуването на тези победи е от значение.

Разкрийте стила на обучение на вашия екип 

Когато става въпрос за по-добра подкрепа на вашите служители, едно нещо, което често се пренебрегва, е разкриването на техните стилове на обучение. Според модела VARK има четири различни стила на обучение:

  • визуален,
  • слухов,
  • четене и писане,
  •  кинестетичен.

Като се ориентирате как вашият екип обработва и запазва информация, можете по-добре да ги подкрепяте в ежедневните им задачи. Ако по-голямата част от вашия екип са визуални учащи, помислете за задължителни (или настоятелно препоръчителни) презентационни тестове с изображения, когато екипът трябва да научи нова информация. Един от вашите служители се обучава по слух? Опитайте да проведете телефонен разговор с него, за да обсъдите най-новия му проект.

След като откриете стиловете на обучение на вашия екип, можете да приспособите своя стил на управление, за да улесните по-добре начина, по който те усвояват информацията.

Предоставяйте ясна и ефективна обратна връзка 

Обратната връзка е от съществено значение за растежа. Въпреки това, много мениджъри се чувстват неохотно да дават критична обратна връзка, защото се страхуват, че лицето, което я получава, може да я приеме негативно или по-лошо, лично.

Тази година си поставете за цел да предоставяте ясна обратна връзка на вашия екип. Когато давате оценка или преглед на изпълнението, бъдете кратки и конструктивни. Искате лицето на получаващата страна да помисли за възможни решения за предизвикателствата, които сте повдигнали. Даването на правилна обратна връзка може да позволи на вашия служител да изтъкне всякакви възможности за обучение, които може да се е почувствал твърде срамежлив, за да ги представи.

Казвайте по-често "Благодаря!"

Това е проста цел, но такава, която наистина изминава дълъг път. Редовното показване на благодарност на служителите ви насърчава положителна среда на работното място и повишава морала на целия персонал.

Искате ли наистина да окажете влияние? Опитайте се да напишете благодарствена картичка и да се вмъкнете под нечия клавиатура или да изтъкнете работата на заслужил член на екипа пред целия персонал. Тези малки жестове извървяват дълъг път в създаването на работно място, фокусирано върху благодарността. 

Източник: Манди Гилбърт, основател и главен директор на Creative Niche, за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ