7 навика, с които да финансирате свободата да сте предприемачи

7 навика, с които да финансирате свободата да сте предприемачи

7 навика, с които да финансирате свободата да сте предприемачи

Мнозина мечтаят да напуснат корпоративния живот, за да станат предприемачи. Призивът за независимост както от човешка, така и от финансова гледна точка е силен. Но как наистина става това? Наскоро споделих 11-те потока на доходите, които създадох чрез осигуряване на приходи в следкорпоративния си живот, така че да се създаде финансова независимост. Изграждането на многопоточен модел за създаване на приходи изисква изграждането на седем навика, които следват по-долу.

1. Попитайте първо кого можете да обслужвате, а не какво можете да продадете

Много хора, които искат да осигурят приходи от експертиза, се фокусират първо върху продукта, който могат да продават. Но вие първо трябва да определите на кого да служите и какво знаете, че би послужило добре на вашите бъдещи клиенти. Наличието на ясна представа за вашата целева аудитория означава, че знаете на кого няма да се продавате. Сега вече трябва да разберете какви са нуждите и проблемите, които трябва да бъдат решени. По този начин вие запълвате определена икономическа и създавате търсене на вашия опит.

2. Очертайте вашите краткосрочни и дългосрочни финансови цели

Наличието на стабилно портфолио от потоци от доходи изисква обичайно балансиране на неща, които носят краткосрочна полза (бързи приходи) с по-дългосрочни цели (които изграждат вашата марка и осигуряват финансова възвръщаемост по-нататък). Трябва да сте наясно с тези две неща, преди да пристъпите към действие и да трупате приходи. Например, много хора искат да напишат книга, което отнема време (средно две години). Ако книгата ви се справя доста добре, това е чудесно, но междувременно имате сметки за плащане. Така че може би е добре да насочите усилията си към онлайн публикации, създаване на кратки онлайн курсове или консултации.

3. Съсредоточете се върху дейности, които подкрепят вашите бизнес интереси

Дори при създаването на различни потоци от приходи, трябваше да правя труден избор. Избрах например създаването на дълги имейл списъци, подкаст и някои консултантски прояви, за да се съсредоточа върху дейности, които по-добре подкрепят моя бизнес модел и интереси. Статиите, които пишех, генерираха доходи, но също така ми даваха идеи за още книги и курсове, които ми осигуряваха повече възможности.

4. Присъствайте в социалните мрежи

Вярвате или не, когато напуснах корпоративната среда, за да стана оратор, писател и т.н., не бях във Facebook и още по-малко в LinkedIn. Бях на път да изгубя всички контакти и връзки, които бях изградила за три десетилетия в кариерата. Както се оказва, 80% от бизнеса ми през първите няколко години след корпоративен дойдоха от минали контакти. Затова бъдете ангажирани да останете в социалната мрежа, осигурявайки стойност на вашия нов бизнес.

5. Преодолейте неудобството си да се продавате

Аз мразех да продавам книги, курсове и т.н. към списъка си с имейли и социални проекти в началото - докато не разбрах, че имам голяма полза от тях. Няма нищо лошо в това да бъдете компенсирани за тази стойност, за да си изкарвате прехраната си и хората разбират това. Ако не се популяризирате, опитът ви ще остане погребан с вас.

6. Създавайте съдържание

Това трябва да е първият навик, който да усвоите. Съдържанието, което създадох за моите книги, е преработено и предназначено за онлайн курсове, класове и статии. Бъдете организирани и архивирайте работата си по начин, който улеснява запомнянето и повторната им употреба. И помнете вашите АБВ: Винаги създавайте съдържание.

7. Повярвайте си, за да ви повярват и клиентите

Много хора не осигуряват приходи от експертизата си, защото я подценяват. Това, което е очевидно за вас, не е очевидно за другите. Имайте вяра в това, което създавате и развивате навика да си казвате многократно, че ако го изградите добре, въз основа на разбирането на вашата целева аудитория, клиентите ще дойдат. Когато не го правят, научете причината и действайте. Бъдете мъдри и ще си осигурите приходи.

Източник: Скот Маутц пред Inc.

Редактор: Нели Тодорова

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ