Ценностите над всичко

Ценностите над всичко

Ценностите над всичко

В епоха, в която много предприемачи искат да изградят компаниите си възможно най-бързо и да забогатеят, Тристан Уолкър е рядкост. 36-годишният основател и главен изпълнителен директор на компанията Walker & Company иска да създаде устойчив бранд, който да издържи предизвикателствата на времето. Затова обмисля внимателно всяко решение.

„Някои хора искат само да забогатеят, в което няма нищо лошо“, казва Уолкър в уебинара на Inc.com. Неговата компания създател на бранда Bevel – линия продукти за грижа за афроамериканци в Пало Алто, щата Калифорния, която от 2018-а е притежание на Procter & Gamble.

В уебинара на Inc.com предприемачът сподели колко важни са ценностите за всеки бранд. Именно затова когато поставя началото на собствения си бизнес, определя шест лични ценности, които да постави в основата – кураж, вдъхновение, респект, преценка, благосъстояние и лоялност. „Исках да се уверя, че имам рамка на обективност, която да ръководи решенията ми“, коментира той.

Достигайки до тях, Уолкър внимава за това да ги имплементира по начин, който не е свързан с цвета на кожата и пола на хората, гарантирайки за себе си, че всеки човек може да се припознае и стреми към тези ценности. „Това са неща, с които всички можем да се идентифицираме“, смята той.

Тези шест ценности използва и като свой пътеводител в подбора на кадри. Намира ги за много по-полезни от наемането заради културата, личните качества и други неща, които не са тясно обвързани с дългосрочните цели на компанията.

Вижте какво още сподели Уолкър за Inc.com тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ