нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Шест вида творческо съдържание, които е важно да владеете

Снимка: Shutterstock

Писането на съдържание и творческото писане са думи, които изглеждат взаимозаменяеми и често се бъркат помежду им. Но те са много различни. Творческото съдържание е иновативно и развлекателно, може да бъде академично, професионално, журналистическо или техническо, и поддържа читателя ангажиран. То обикновено се използва в блогове, списания, вестници, уебсайтове, романи, наръчници или новинарски ленти, привлича вниманието, повишава доверието на читателя и остава в съзнанието му за по-продължителен период от време. Нека разгледаме няколка вида творческо съдържание, които всеки трябва да знае.

Съобщение за пресата

Творчески написано съобщение за пресата може да събере ценно медийно внимание и да остави възможност за оформяне на историята от самата компания. То може да генерира търсене и интерес, особено когато редовно оптимизирате прессъобщения. Това е чудесен инструмент за маркетинг на съдържанието и може да даде известност на бизнеса. 

Писане на имейл

В наши дни имейл маркетингът се превърна в основна част от успешен маркетингов план за всеки бизнес. Смята се за изключително удобна форма за комуникация за бизнеса, тъй като има директна линия на контакт с целевата аудитория. Писането на имейли включва фокусирани върху стойността имейли за продажби или имейли с оферти. 

Писане на реклами

Целта на рекламния скрипт е да помогне на продукт или услуга начин да се продава по-добре. Добрият рекламен сценарий може да задържи вниманието на потребителите, да изгради разпознаваемост на марката и да привлече аудиторията към рекламирания продукт или услуга. Когато пишете рекламен скрипт, думите са по-малко, но ефектът трябва да бъде засилен. Наемането на творчески екип за писане на съдържание може да ви осигури идеална рекламна кампания в рамките на вашия бюджет и да изпълни нуждите, отговарящи на целевия ви пазар.

Ghostwriting (призрачно писане)

Ghostwriting звучи мистериозно, но това е нещо съвсем обикновено и означава писане на съдържание за друг човек, без да поемате заслугата за това. Например, ако искате да създадете ново копи за уебсайта ви, можете да наемете ghostwriter, който да пренапише съществуващите текстове. Има много подобни работни места, като например писане на реклама или бизнес копи, или предоставяне на нов или пренаписан материал за лична или професионална употреба. 

Видеосъдържание

Видеосъдържанието е всеки формат на съдържание, който включва и видео. Това, разбира се, може да включва блогове, анимирани GIF файлове, видеоклипове на живо, препоръки на клиенти, записани презентации и уебинари. Можете да публикувате творческото си съдържание под формата на видео на всяка подходяща платформа. Днес видеото несъмнено се е превърнало в един от най-мощните маркетингови инструменти.

Подкаст скрипт

Добре написаният текст осигурява структура и посока на вашия подкаст епизод. Наличието на план може да ви помогне да го използвате за идеалната целева аудитория. Подкаст скриптовете помагат да предадете вашето маркетинг съдържание под формата на съобщение, което звучи непринудено.

В днешната бизнес сфера всяка компания непрекъснато се опитва да подобри представянето си с уникален и креативен маркетинг на съдържанието. Ето защо съдържанието играе решаваща роля за изграждането на дългосрочни отношения с вашата аудитория. Така че, за да подобрите стойността на вашата марка, трябва да обърнете голямо внимание на това как предавате идеите си на клиентите си.

Източник: Бхавик Сархеди за entrepreneur.com

още по темата
още от Криейтив