нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Спешното може да удави важното: 15 вдъхновяващи цитата за маркетинга

Shutterstock

Без значение дали сте маркетолог или просто се налага да се занимавате с маркетинг, човек винаги се нуждаете от свежи идеи. По този начин запазвате пазарните си позиции и израствате в кариерата си. Събудете Музата, като се насладите на следните мисли, родени от велики умове:

"Това, което наистина решава дали клиентите ще купуват или не, е съдържанието на рекламата, не формата й.”

Дейвид Огилви

"Спешното може да удави важното.”

Мариса Мейър

"Бизнесът има само две функции – маркетинг и иновации.”

Повечето маркетолози смятат, че мисълта е на Питър Дракър, но той я заема от автора на „Непоносимата лекота на битието” Милан Кундера

"Тъй като цели да създава потребители, всяко бизнес начинание има две и само две основни функции: маркетинг и иновации.”

Питър Дракър

"Не търсете потребители за продуктите си, търсете продукти за потребителите си.”

Сет Годин

"Или напишете нещо, което заслужава да се чете, или направете нещо, което заслужава да се пише за него.”

Бенджамин Франклин

"Маркетингът е твърде важен, за да бъде оставен на маркетинг отдела.”

Дейвид Пакард

"Съдържанието е цар!”

Бил Гейтс

”Целта на маркетинга е да познава и разбира клиента толкова добре, че продуктът или услугата да му пасва и да се продава от само себе си.”

Питър Дракър

"Основната задача на маркетинга е да продава повече, на повече хора, по-често, и на по-високи цени. Няма друга причина той да се извършва.”

Серхио Зиман

"Вместо с еднопосочно прекъсване, уеб маркетингът е свързан с доставянето на полезно съдържание в особено подходящ момент, когато купувачът се нуждае от него.”

Дейвид Мийрман Скот

"Маркетингът иска г-н Правилния, но продажбите искат г-н Правилния Точно Сега.”

Неизвестен автор

"Маркетингът отнема ден за учене. За жалост отнема цял един живот за усъвършенстване.”

Фил Колтър

"Рекламата в окончателния анализ трябва да бъде новина. Ако не е новина, е безсмислена.”

Адолф Окс

още от Техники за успех