нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

7 съвета за страхотно представяне на интервю за работа

Снимка: Shutterstock

4. Не говорете негативно за хората, с които сте работили преди това

Всички сме имали проблеми и неприятни случки на предходни работни места и позиции, но това не е причина да злословим за бившите си колеги и да се оплакваме от условията, при които сме работили в предишната компания.

5. Подгответе добре обмислени въпроси

Почти всички кандидати знаят, че е препоръчително да зададат въпросите си в края на интервюто, но много от тях не осъзнават колко важно е да зададат правилните въпроси. Покажете, че сте направили нужното проучване на компанията, сферата на работа и позицията, за която сте най-подходящ, задавайки точните въпроси.  

6. Вземете всичко

По-добре е да се подсигурите допълнително, отколкото да отидете неподготвени. Вземете още няколко екземпляра от автобиографията си, заедно с визитни картички и личното си портфолиото, ако е приложимо в случая. Изглежда много по-професионално да имате тези неща с вас, отколкото да кажете на интервюиращия, че ще получи копия по-късно.

7. Бъдете позитивни

Да отидете на интервю, когато сте в лошо настроение, е една от най-големите грешки, които може да направите, особено ако това отношение не отразява истинския ви характер. Бъдете позитивни и гледайте оптимистично на възможността да получите работата, това значително ще увеличи шансовете ви да оставите добро впечатление у интервюиращия.

Питър Икономи, автор на бестселъра „Managing for Dummies, The Management Bible, Leading Through Uncertainty“, за inc.com

още от Техники за успех