нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Новата стойност на HR-a

Снимка: Shutterstock

Крайно време е да предефинираме HR-а. Тези екипи не са само, за да помагат на компаниите да наемат или уволняват, те са стратегически партньори на бизнеса. Това стана по-ясно от всякога през последната година, тъй като ролята на човешките ресурси се промени драстично.

През юли тази година лидерите на HubSpot обявиха Глобална седмица на почивката - пълна почивна седмица за всички служители, за да дадат приоритет на благосъстоянието след предизвикателната година. Защо? Според Business Solver 93% от служителите казват, че е по-вероятно да останат в организация с емпатичен работодател. Сега повече от всякога служителите търсят организации и екипи за подкрепа както на работното място, така и в живота си. Ето защо лидерите по човешки ресурси трябва да станат център на съпричастността и състраданието на организацията и да гарантират, че всички програми, ползи и предложения се коренят в тези черти.

През 2017 г. Проучването за бъдещето на набиране на персонал на CareerArc прогнозира, че до 2020 г. анализът на данните ще бъде второто най-търсено умение за мениджърите по човешки ресурси. Данните за хората представляват значими възможности да помогнете на вашата организация да бъде по-разнообразна, по-приобщаваща и по-привлекателна за най-добрите таланти във вашата компания. 

Glassdoor например съобщава, че 90% от търсещите работа казват, че е важно да се работи за компания, която е прозрачна. Служителите все повече искат по-голяма прозрачност за това как и защо се вземат решения. Ето защо хората, които са отворени и честни, особено в трудни времена, ще бъдат от решаващо значение за изграждането на доверие. 

По време на COVID-19 разбрахме, че служителите искат яснота във важните комуникации. Ето защо нашите екипи за култура, човешки ресурси и вътрешни комуникации работят заедно, за да гарантират, че служителите получават информацията, от която се нуждаят. Повечето HR специалисти не са обучени да бъдат  маркетолози, но с разрастването на компаниите е по-важно екипите да могат да преодолеят бъркотията и да разкажат завладяваща история, с която да привлекат вниманието и интереса на хората. 

Докато компаниите се ориентират в пост-пандемичния свят, нуждата от професионалисти, които да помагат за разработването на стратегии за привличане на таланти никога не е била по-голяма. За да направят това, лидерите ще трябва да действат по различен начин, включително да демонстрират съпричастност, да работят с данни и да бъдат отлични комуникатори.  

Източник: Кейти Бърк, директор човешки ресурси в Hubspot, за Inc.com 

още по темата
още от Управление