Facebook пуска на пазара виртуални очила на по-достъпна цена

Facebook пуска на пазара виртуални очила на по-достъпна цена

Facebook пуска на пазара виртуални очила на по-достъпна цена

Главният изпълнителен директор на Facebook)Марк Зукърбърг представи нови безжични очила за виртуална реалност Oculus на по-достъпна цена с идеята да развива тази технология за широката публика, предаде Франс прес.

Oculus Go ще се подава за 199 долара от началото на следващата година, съобщи Зукърбърг на конференция в Силициевата долина в Сан Хосе.

Зукърбърг похвали Oculus Go като първия продукт, осигуряващ "златната среда" между виртуалните изживявания, при които се използва смартфон, и тези, при които се използват мощни настолни компютри.

Това са напълно нови, самостоятелни очила, които не изискват да се свързват с телефон или да се включва с кабел, каза Зукърбърг.

Oculus Go използва вътрешни камери, сензори и софтуер, за да проследява движенията, които се предават в съответното движение във виртуалния свят, предаван в очилата.

Facebook подчерта интереса си към виртуалната реалност въпреки ограничения успех на очилата Oculus Rift, които трябва да бъдат включени в компютър.

Искаме един милиард души да влязат във виртуалната реалност, каза Зукърбърг.

Пътят напред няма да е лесен, но виртуалната реалност ще промени начина, по който виждаме света и ще направи живота ни по-добър, допълни той.

Предишните очила на Facebook Oculus Rift в началото струваха 599 долара и изискваха компютър, който струваше най-малко 500 долара.

През лятото имаше намаления на Oculus Rift и цената спадна до 399 долара, като тази цена ще остане постоянна, отбелязва Асошиейтед прес, цитирайки компанията Oculus, собственост на Facebook.

Sony, HTC и Oculus на Facebook са водещите играчи при устройствата за виртуална реалност, като всеки се бори да завладее територия на зараждащия се пазар.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ