нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Фейсбук тества конкурент на Clubhouse 

Getty Images

Без много шум, Фейсбук започна вчера тестова фаза на ново приложение за конферентни връзки под името Hotline, предаде Франс прес.
Това е пореден опит на най-голямата социална мрежа да се включи в популярната ниша на аудио чатовете.

Още на тестова фаза е ясно, че Hotline влиза в състезание  с Clubhouse - чат приложението, което бе пуснато преди година и отчете изключително бърз растеж благодарение на пандемията, макар засега да е достъпно само след изпращане на покана и само за мобилните устройства на Apple.

Новата услуга на Фейсбук акцентира върху възможността да се задават писмени въпроси, което засега не присъства като опция в Clubhouse. Така участниците в аудио чата ще могат да избират кого да поканят за участие в разговора.

Освен това, за разлика от Clubhouse, разработката на Фейсбук позволява да се активира видео връзка и да се записват конферентните разговори, а организаторът получава дигитално копие.

" Надяваме  се с Hotline да разберем как мултимедийните, интерактивните и сесиите на живо с въпроси и отговори могат да помогнат на хората да научат много неща от експерти. Това помага и на самите специалисти да развиват бизнеса си, каза представител на Фейсбук за АФП.

Тестовете се провеждат от екип на подразделението за изследователска и развойна дейност на Фейсбук, ръководено от Ерик Хазард, който се присъедини към калифорнийската компания, след като тя купи приложението му за въпроси и отговори "тибиейч" (tbh)

още от Технологии