нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Пазарувай и спестявай - Lidl пусна първото мобилно приложение за лоялни клиенти

България е един от първите сред 30-те пазара на компанията, в който се въвежда иновацията, съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Специални оферти, атрактивни отстъпки и още много предимства – всичко на едно място в телефона на клиента и по всяко време предлага Lidl Plus – първото мобилно приложение за лоялност на Lidl. Потребителите на приложението ще могат да се възползват от допълнителни предимства, надграждащи всички останали промоции и отстъпки, които веригата традиционно предлага в магазините си. Апликацията е разработена в отговор на потребителските нагласи за по-лесно, бързо и удобно пазаруване, а България е един от първите сред 30-те пазара на компанията, в който тази иновация се въвежда.

„Lidl Plus е нашият дигитален подарък за клиентите по повод 10-та годишнина нa Лидл България, с който искаме да им благодарим, че сме заедно", обясни Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Lidl Plus се отличава не само с дигиталния, удобен за ползване формат, но и с това, че не оставя пластмасов отпечатък в природата, защото не е придружен от обичайните до момента и масово използвани пластики. Приложението няма за цел да подтикне клиентите да пазаруват повече, а да оптимизират бюджетите си, особено в трудния период, през който всички преминават в момента. "Апликацията ще се развива във времето с адаптиране към навиците за пазаруване на всеки отделен потребител, така че да бъде оптимално полезно и персонализирано“, допълни Драгийска.

Приложението Lidl Plus е достъпно напълно безплатно за сваляне от App Store и Google Play и се активира през няколко лесни, напълно интуитивни стъпки за регистриране. Самата регистрация създава индивидуален профил, който впоследствие ще се надгражда с персонализиране на потребителските навици на клиента. Минимум 10 лв. по-малко на седмица при пазаруване в магазини от веригата е едно от основните бюджетни предимства на ползването на апликацията. Спестяването се случва през няколко налични опции:

Lidl Plus купони - седмични предложения с различни отстъпки. Те трябва да се активират преди самата покупка и се използват еднократно. Потребителите на приложението получават нови купони два пъти седмично – за периодите понеделник-неделя и петък-неделя.

Lidl Plus офертите - седмични предложения с отстъпки, които отново се подновяват всяка седмица. За разлика от купона обаче, те могат да бъдат използвани многократно и не е необходимо да се активират преди самата покупка.

Скреч картата - тя "пристига" в приложението автоматично след всяка направена покупка, при която приложението се сканира на каса – независимо дали клиентът е използвал купони или оферти при пазаруването си. Всяка скреч карта е възможност за спечелване на допълнителен купон с отстъпка, който се запазва в раздел „Купони".

Дигиталната касова бележка - иновативна за българския пазар функционалност, която съхранява дигиталните касови бонове от всяко пазаруване за период от 3 години. Чрез функцията „История на дигиталните бележки“ всеки клиент може да проследи разходите си, да вижда колко е спестил и най-вече – да планира и управлява по-добре бюджета си.

Избор на любим магазин: смисълът на тази функция е предоставянето на актуална и навременна за потребителя информация, свързана с избрания от него магазин – промяна на работно време, провеждане на специални събития, оферти, валидни само за този магазин и т.н.

Седмичните купони и специалните оферти на Lidl Plus обаче важат за всички магазини на компанията в цялата страна, а не само за посочения при регистрацията обект. A QR кодът за регистриране на ползването на отстъпки на каса работи и в офлайн режим.

И накрая - няма нужда да търсите седмичната брошура в пощенската си кутия. Тя вече е на удобно място и в мобилния телефон – за бърза справка и актуални предложения.

 

още от Технологии