Кажете "Да" на една своя мечта с томбола на Lufthansa

Кажете Да на една своя мечта с томбола на Lufthansa

Кажете "Да" на една своя мечта с томбола на Lufthansa

Съвременният човек е търсещ, обича да пътува и да събира ценни впечатления от най-красивите и интересни дестинации в Европа и по света. Lufthansa знае това и отправя приятно предизвикателство да последваме мечтите си за нови пътешествия.  Немската авиокомпания стартира томболата #SayYesToTheWorld. Регистрираните в нея участници имат шанса да спечелят самолетни билети до обслужвани от превозвача дестинации.

Всеки може да участва в играта на адрес www.lufthansa.com/sayyes, като си избере място на виртуалното земно кълбо, което иска да посети, и потвърди с „Да!“. Участникът с най-голям късмет  ще получи два двупосочни билета Бизнес класа за междуконтинентални полети.

Но, има и още:  участникът, класирал се на второ място, ще получи два двупосочни билета Икономична класа за междуконтинентални полети, а участниците на трето и четвърто място ще получат по два двупосочни билета икономична класа до дестинация в Европа. 

Играта ще се проведе до 15 април 2018 г., а печелившите ще бъдат избрани през май 2018 г.

Новата кампания на Lufthansa #SayYesToTheWorld ни окуражава да отворим сетивата си за света, поставяйки въпроси, които събуждат съзнанието и ни дават възможност да приемем пътуването като източник на вдъхновение. Част от интегрираната кампания са монтираните от Lufthansa самолетни седалки на обществени места в Мюнхен, Шанхай и Ню Йорк, на които минувачите имат възможност да седнат и да отговорят на въпроса „Защо обичате света?“.

Инициативата не борави с твърдения, а задава отворени въпроси, чиито отговори да дават израз на неповторимите лични преживявания на участниците. Тя е част от наскоро представения нов дизайн на марката, включващ нов облик на самолетите, представен по случай 100-годишния юбилей на логото на Lufthansa – жеравът.

С разработването и реализацията на кампанията са ангажирани агенциите Kolle Rebbe – автори на творческата идея, DDB – дигитални комуникации и Mindshare – медийно планиране.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ