Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Кадрови промени в маркетинга и комуникациите в Рено Нисан България

289710

Shutterstock

Рено Нисан България преструктурира отделите си, за по-гъвкаво и ефективно управление. Считано от 1 май отделите Комуникации и Маркетинг се сливат в един отдел Маркетинг & Комуникации Renault и Dacia. Отговорността за комуникацията на марката Nissan се поема от отдел Nissan.

Симона Гъдева ще заеме поста мениджър връзки с обществеността и социални медии за Renault и Dacia в България, а Даниел Иванов ще отговаря за маркетинг и връзки с обществеността за Nissan.

Симона Гъдева започва кариерата си в Рено Нисан България през 2014 година. В продължение на четири години работи в областта на дигиталния маркетинг и връзки с клиента. Симона Гъдева притежава бакалавърска степен по „Финансов мениджмънт и маркетинг” от Висше училище по застраховане и финанси.

Даниел Иванов също се присъединява към Рено Нисан България през 2014 година на позиция Маркетинг мениджър за Nissan. Иванов завършва Софийски университет със специалност „Социология“.

още от Управление
23
Вторник
Октомври