нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Преди да избухне кризата

Снимка: Shutterstock

4. Изградете резервни системи.

Уверете се, че разполагате с няколко начин за извършване на една и съща операция и, че има поне няколко човека, които знаят за тях. Важните системни операции трябва да се съхраняват централно и да имат резервни копия.

5. Представете си най-лошия възможен сценарии.

Когато създавате план, вземете предвид дори най-невероятните случки и събития. Помислете къде може да има терористична атака, природно бедствие, проблем с продукта или друга кризисна ситуация. 

6. Назначете кризисен мениджър.

Естествено е всеки да иска да помогне, когато ситуацията е напечена, но това може да предизвика хаос и напрежение, които да затруднят работата. Плановете работят най-добре, когато за тяхното изпълнение отговаря кризисен мениджър.

7. Назначете говорител на фирмата.

Уверете се, че медиите знаят кой е официалният говорител на компанията и, че вашият екип насочва всичките си искания към един източник.

още от Управление