нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Как да мотивирате екипа по време на криза

Снимка: Shutterstock

3. Бъдете единни

Уверете се, че вашите служители знаят, че сте на тяхна страна. Единният подход към проблема трябва да започва от върха. Дори и да не харесват информацията и действията, които са им представени, служителите ще се държат по начина, по който се държат техните шефове и мениджъри. Покажете им, че ще защитите техните(и тези на компанията) интереси и че няма да избягате от отговорност.

4. Признайте приноса и упоритата работа на вашите служители по времето на кризата

Това може да не е най-доброто време за компанията, но вие не трябва да спирате да насърчавате и  поощрявате служителите, които се справят добре. Уверете се, че те знаят, че цените техния труд и че това, което правят, наистина има смисъл. Независимо дали ще ги похвалите с добра дума или ще ги почерпите с един обяд, направете нещо, за да покажете вашето признание.

5. Създайте специални групи, които да решават проблеми свързани с кризата

Без значение дали те са официални или не, групите за решаване на проблеми могат да спомогнат за мотивацията и активността на служителите. Както вече казахме, хората искат да помогнат и да бъдат полезни. Това ги кара да се чувстват добре и да си върнат чувството, че имат контрол над своята съдба.

Нещата не винаги ще вървят гладко и често ще трябва да преодолявате пречки по пътя към успеха. Аз приемам тези препятствия като възможности за учене и развитие, както на лично ниво, така и на професионално. Когато защитавате интересите на компанията и включвате вашия екип в процеса на вземане на решения, ще можете да се справите със всяка криза, пред която ви изправя живота.

Кендис Галек, основател и главен изпълнителен директор на BikiniLuxe, за inc.com

 

още от Управление