3 стъпки да направите служителите си щастливи

3 стъпки да направите служителите си щастливи

3 стъпки да направите служителите си щастливи

Повечето изпълнителни директори знаят, че ако служителите им са щастливи, те са по-продуктивни. Но да ги направят щастливи е предизвикателство. Мнозина приемат тази цел твърде лично и се опитват да предизвикат задоволство в служителите чрез лични взаимоотношения.

Има други неща обаче, които могат да направят хората ви щастливи по време на работа, казва Маргарет Хаферман за OpenForum.

Професионално израстване

Хората искат да развиват своите таланти, да чувстват, че животът им върви в правилната посока, а не, че е в застой. Когато чувстват, че израстват те могат да бъдат вдъхновени, енергични и готови да поемат много повече работа. Това е една от причините, защо инвестициите в хората може да доведат до по-висока възвръщаемост, от инвестициите в нови технологии.

Силна общност

Всеки иска да бъде горд от мястото, където работи, да чувства, че инвестира най-ценното, което има  - времето си - в нещо, което има значение. За някои компании, мисията или продуктите са достатъчни. Ако сте в бизнес, който подобрява живота по какъвто и да е начин, то мисията на вашето производство е достатъчна да привлича хората към вашите продукти. Трябва да покажете на служителите си как правите света по-добро място. Повърхностната социална отговорност няма да запълни тази празнина. Трябва да се създадат преки връзки между успеха на бизнеса и общността, която те обслужват. Те трябва да включват цялата работна сила и трябва да бъдат активни, обществени, видими и дълготрайни.

Справедливо третиране

„Всеки тук е някой”. Ето как един служител на кол-център веднъж ми обясни защо той обича компанията, в която работи. Работата не е вълнуваща, заплащането не е голямо, но всеки един човек е третиран с любов и уважение. Само влизането през вратата, каза той, те кара да се радваш, че си дошъл на работа. Когато хората се разболяват, колегите са притеснени. Когато някой се пенсионира, той най-вероятно ще се върне да работи на непълен работен ден. Рано или късно, всички в компанията говорят за нея като за „семейство”. Главният изпълнителен директор знае името на всеки - дори и имената на всички деца и домашни любимци.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ