Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Десислава Стоянова

Десислава Стоянова, главен изпълнителен директор на медийните агенции  Zenith и Starcom (Publicis Groupe България). Притежава бакалавърска степен по търговия и маркетинг от Българо-датския колеж. Става част от медийните агенции на холдинга още от стъпването им на българския пазар – през 1996 г. се присъединява към екипа на Optimedia/K+K, a през 2000 г. поема позицията медия директор. От 2005 г. е главен изпълнителен директор на медийната агенция Zenith Optimedia, част от маркетинг и комуникационната група на Publicis Groupe България.

Десислава Стоянова заема позицията главен изпълнителен директор на медийните агенции Zenith и Starcom (част от комуникационната група на Publicis Groupe България) от началото на 2017 г. Publicis Groupe е една от водещите маркетинг и комуникационни групи в България, обединяваща над десет специализирани звена – Saatchi& Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Digitas, Crank, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални решения, производство на аудио-визуални продукти, медийни стратегии, планиране и купуване.

Бизнес визия

„В момента Publicis Groupe е третата по големина маркетинг и комуникационна група в България и първа от медийните агенции по данни от Търговския регистър. Целта ни е да запазим лидерската си позиция и активно работим в тази посока – инвестираме в нови технологии, които автоматизират процесите и съкращават времето за реакция, в данни и инструменти, които ни дават възможност да се приближим до потребителя и да го познаваме по-добре, и съответно предоставяме индивидуални решения в мащаб. Не на последно място, инвестираме в хората, без които бизнесът не би бил успешен – индивидуални програми и развитие.“

Извън бизнеса

„В момента чета „Огън и кръв“ на Дж. Р. Р. Мартин и „С каквото си успял, с него няма да преуспееш“ на Маршал Годсмит. Ходя на йога и обичам дългите разходки в парка или на Витоша, обичам планината и карам ски, пътувам много и търся както нови дестинации за активен туризъм, така и места само за почивка със зареден киндъл (електронен четец – бел. ред.).“

Въпроси&отговори

ЛЕВОН ХАМПАРЦУМЯН: Кои са трите качества, без които един мениджър не може?

– Гъвкавост – да успяваш да се адаптираш към промяната и дори да успяваш да я провокираш, за да изпълниш поставените цели.

Емпатия – хората са в основата на нашата работа, без тях резултатите и успехът са невъзможни, затова мениджърите трябва да бъдат съпричастни към чувствата и нуждите на колегите, да бъдат разбиращи и помагащи.

Търпение – нетърпението може да е причина за вземане на погрешни и импулсивни решения, докато търпението помага да се следват дългосрочните цели и перспективи на компанията.

АЛЕКСАНДЪР ДИМИТРОВ: Кое бихте поставили на първо място – образованието или практиката?

– Образованието определено отваря вратите, когато кандидатстваш за работа, но практическият опит е този, който прави впечатление и биха те избрали заради него. Аз бих заложила на практиката и непрекъснатото учене.

ДАРИН МАДЖАРОВ: Кой е най-ценният урок, който сте научили от вашия баща?

– „За да получиш, трябва да дадеш.“ Това според мен включва няколко основни момента: не трябва да сме егоисти в решенията и действията си, никой не ни е длъжен за нищо и от нас се изисква взаимност в очакванията.

още от "Жената е"