Затвори

По-дълго на позиция в маркетинга? Ето как

Снимка: Shutterstock

Средната продължителност на професионалния живот на един директор в маркетинг отдел днес е доста по-малка от тази спрямо десетилетие. Мнозина успяват да се задържат чрез постоянна гъвкавост и интерес към промените в тази динамична професия. Други като че ли не успяват в това и се превръщат в маркетинг шефове, които формално изчакват да изтече договора им.

Точно както можем да увеличим продължителността на живота си чрез здравословно хранене и премахване на лоши навици, така и можем да удвоим своя мандат на работа, ако наистина компанията ни харесва. Как? Business Insider предлага няколко съвета: 

Престанете да се тревожите за службата си

Част от проблема е, че маркетинговите директори в повечето случаи застават в защитна позиция. Те прекарват ужасно много време в тревоги кой на кого какво докладва и кога е следващото заседание на управителния борд. Вместо да играят по-нападателно, те се страхуват, че може да сгрешат в някой аспект от работата си, което впоследствие да ги превърне в част от статистиката. За да не се случи това, просто бъдете смели - това е, за което ви се плаща.

Не основавайте стратегията си върху икономиката

Помните ли „Мистър Т“ от филма „Роки 3“? Той казва:"Прогнозата е равна на болка". Няма как да бъдете едновременно шеф в маркетинга и да базирате стратегията си на принципа „ако, тогава...“ в икономиката. Вместо това, по-добре основавайте разходите и стратегическото си мислене върху нарастващата клиентска стойност, увеличаването на възвращаемостта от инвестирането в маркетинг и спечелването на максимално голям пазарен дял, докато вашите конкуренти се ослушват за последните новини около различните кризи в Европа. 

Спрете да експериментирате с дигитален маркетинг

Доклад на Nielsen за онлайн брандирането преди време припомни, че би било грешка да приемем, че всички рекламни мрежи или демографски модели са създадени еднакви. От решаващо значение за измерването на ефикасността е използването на кампания, която да гарантира, че инструментите, които ползвате, съответстват на публиката, която търсите. Времето за експериментиране с дигитален маркетинг отмина. Сега е моментът да действате като истински изпълнителен директор и да изисквате правилните показатели.

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Xperia XZ1 Compact - винаги там, накъдето политат мечтите ви

Никола Янев, президент на предприемаческата организация Start It Smart

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 15.12.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 15.12.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.67609
0.596627
CNY
10
2.50677
3.9892
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.21616
0.451231
RUB
100
2.81397
35.537
USD
1
1.65664
0.603631