Затвори

Понякога е по-важно „как“ продавате, а не „какво“

Снимка: Shutterstock

"Кой е въпросът, който търговците задават най-често на клиентите си?"

Не това трябва да ви терзае, ако искате да увеличите продажбите. В днешно време търговците трябва да умеят да попитат клиента "Какво ви държи будни нощем?"

Разбира се, това е метафора, обобщаваща най-краткият известен до момента път до успех в продажбите - дълбок анализ на нуждите на вашите клиенти.

Ако научите какво държи хората будни нощем, със сигурност ще успеете да изградите здрави връзки между техните проблеми и вашите решения. А оттам, ще подобрите значително шансовете си за ръст на продажбите.

Компаниите са инвестирали значителни средства в обучението на своите представители да развият умението да отгатват какво искат клиентите. На пръв поглед този подход звучи добре, но времето и практиката показаха, че страда от два основни проблема. Първият е подобряването на способността на представителите за диагностициране на нуждите на потребителите се оказва колосално трудно, особено сред не най-високо квалифицираните служители. Вторият се основава на дълбоко погрешно предположение: клиентите всъщност знаят от какво се нуждаят.

Коментари
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 21.09.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 21.09.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.68824
0.592333
CNY
10
2.49214
4.01262
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.21649
0.451164
RUB
100
2.83363
35.2904
USD
1
1.64286
0.608695