Затвори

Понякога е по-важно „как“ продавате, а не „какво“

Снимка: Shutterstock

"Кой е въпросът, който търговците задават най-често на клиентите си?"

Не това трябва да ви терзае, ако искате да увеличите продажбите. В днешно време търговците трябва да умеят да попитат клиента "Какво ви държи будни нощем?"

Разбира се, това е метафора, обобщаваща най-краткият известен до момента път до успех в продажбите - дълбок анализ на нуждите на вашите клиенти.

Ако научите какво държи хората будни нощем, със сигурност ще успеете да изградите здрави връзки между техните проблеми и вашите решения. А оттам, ще подобрите значително шансовете си за ръст на продажбите.

Компаниите са инвестирали значителни средства в обучението на своите представители да развият умението да отгатват какво искат клиентите. На пръв поглед този подход звучи добре, но времето и практиката показаха, че страда от два основни проблема. Първият е подобряването на способността на представителите за диагностициране на нуждите на потребителите се оказва колосално трудно, особено сред не най-високо квалифицираните служители. Вторият се основава на дълбоко погрешно предположение: клиентите всъщност знаят от какво се нуждаят.

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Xperia XZ1 Compact - винаги там, накъдето политат мечтите ви

Никола Янев, президент на предприемаческата организация Start It Smart

Под елегантния и красив корпус се крие и не по-малко впечатляваща мощ

Цитат на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 17.11.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 17.11.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.67222
0.598007
CNY
10
2.49981
4.0003
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.1881
0.457018
RUB
100
2.7922
35.8141
USD
1
1.65819
0.603067