Предимствата на фирменото присъствие в Instagram

Предимствата на фирменото присъствие в Instagram

Мощният растеж на Instagram от 2012 г. насам сред най-младата аудитория направи платформата за споделяне на снимки една от най-влиятелните медии. 

Въпреки това, някои компании все още се колебаят дали да я включат в маркетинг плана си. „Направете го“, посъветваха авторите на американскто списание Entrepreneur. Според тях Instagram може да има влияние върху значителна част от таргет аудиторията на почти всяка фирма. Присъствието в нея по един или друг начин при всички случаи е полезно.

Защо?

Ето поне 3 причини.

Рекламното съдържание в Instagram може да се покаже с човешко лице. Ключът към успеха в днешното пространство на социалните медии е да умееш да проумяваш аудиторията си, работейки с данните, които я описват. Повечето от потребителите искат съдържание, което отговаря на реалните им интереси и поднесено истински, сякаш някой човек им говори, не марка. Това може да стане в Instagram. Там марките показват снимки, изработени така че по-скоро да се харесат на личност, не на група. С този подход те включват повече творчество в рекламата си и се обръщат към потенциалния им клиент като към индивидуаалност пред екрана на смартфона или таблета, не с толкова масови съобщения, колкото са тези за телевизията например. 

"Инфлуенсър" маркетинг - кога има смисъл

Усилване на влиянието чрез лидери на мнение. Всяка марка иска да говори на човек, който я разбира и й съответства, който е склонен да се припознае и свърже с нея. Най-добрият начин да се достигнат потребителите в мрежата от гледна точка на тази нужда е като марката се асоциира с други потребители, които се харесват. Маркетингът с лидери на мнение е практикуван в Instagram. Става дума за профилите на известни личности или лица, които са се установили като известни, в тази платформа. Ако те препоръчат продукт или услуга, това със сигурност ще има рекламен ефект сред последователите им. Така нареченият „човешки фактор“ стана задължителен за успеха на всяка кампания в социалните медии. Личният глас в подкрепа на компанията е това, което аудиторията иска да чуе.

Продължава на страница 2.

Значими анализи. Instagram предлага специфично потребителско изживяване, но в същото време събира и големи количества данни за регистрираните в нея хора. Използвани както трябва, тези данни могат да повишават ефективността на рекламни кампании. Те могат да се обработват от инструменти за маркетингови анализи, да посочват доколко се е увеличила осведомеността за бранда, в каква степен са показани намерения за покупка, доколко кампанията е предизвикала сантименталност, чувства и т.н. Това са важни фактори за доказване на възвръщаемостта на инвестицията в дадената кампания.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
На днешната дата, 23 декември. Рождениците днес
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
Цитат на деня
Съдът възстанови възнаграждение на Мъск и той стана първият с богатство над 700 милиарда долара