Предприемачите и науката нямат допирни точки

Предприемачите и науката нямат допирни точки

Предприемачите и науката нямат допирни точки

Българският бизнес и българската наука тотално се разминават според данни от социологическо проучване на "Алфа рисърч" за нагласите на предприемачите да инвестират в научни разработки.

Всеки четвърти от предприемачите няма мнение за развитието на българската наука. 57% заявяват, че не са имали нужда да си сътрудничат с научни институции.

„Българската наука е все още слабовидима за бизнеса. Основното предизвикателство пред българската научна общност е да покаже на бизнеса с какво може да бъде полезна и кои могат да бъдат пресечните точки на взаимодействие", заяви директорката на социологическата агенция Боряна Димитрова.

Изследването е проведено от 1 до 16 ноември в 76 големи фирми с над 100 души персонал и 30 фирми с персонал между 50 и 100 души.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ