10 компании доминират на пазара на облекло в Америка

Графика на Oxfam International показва, че марки като Pepsi, Coca-Cola, Nestle и General Mills, стоят върху почти всичко, което американците купуват.  

Няколко големи фирми контролират почти цялото количество облекло, което американците купуват, посочва Business Insider. Според актуален доклад на Morgan Stanley тези компании са 10 и контролират 41% от пазара на дрехи в страната. Никой друг търговец на дребно на облекло в САЩ не държи повече от 2% от пазара. 

Фирмите са Wal-Mart, T.J. Maxx, Macy's, Gap, Kohl's, Target, Ross Stores, Amazon, Nordstrom и JCPenney. От тях най-вече купуват облеклото си американците. Сред останалите топ фирми, предпочитани от населението на Щатите, се включват Limited Brands, чиято е Victoria's Secret, и Sears. 

Сред водещите търговци някои са установени от десетилетия, като Wal-Mart. Сравнително новодошли силни играчи са дискаунтърите Ross Stores и T.J. Maxx. 

Освен това големи компании в Щатите контролират и пазара на хранителни стоки. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Израелската армия призовава жителите на град Газа да го напуснат
Tesla предлага възнаграждение от 1 трилион долара на Мъск. Ще го одобрят ли акционерите?
Братя Карни превръщат колиба в империя от пицарии със заем от 600 долара
Напрежение между Сеул и Вашингтон, след като властите в САЩ задържаха над 300 южнокорейци в завод на Hyundai
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България