нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Лица

Kиберзаплахите за малкия и средния бизнес и как да се подготвим за тях

Злонамерените опити стават по-прецизни и ефективни. А най-слабо подготвените са най-лесните цели Тодор Илиев, директор „Информационна сигурност“ в „Телелинк Бизнес Сървисис“Остават ми няколко минути д

Лица

Готови ли са стартъпите да решават глобални проблеми

Настоящите ограничения отключват безброй възможности за иновативни разработки във всички отрасли на икономиката, казва Павлина Янакиева, изпълнителен директор на Българския център за иновации в Силици

Лица

Колективният егоизъм трябва да отстъпи пред инвестиции в младото поколение

Ако правителствата по света не използват огромните средства, които разпределиха за справяне с коронавируса, за да реформират икономиките си, ще се изправят пред нова дългова криза. Това предупреди в р

Лица

Зелен пиар ли са 30% климатичен бюджет на ЕС?

След месеци на преговори страните от ЕС най-сетне постигнаха споразумение по дългосрочния бюджет на Евросъюза и по плана за възстановяване от коронавируса. Като част от пакета те се ангажираха да поха

Лица

Флориан Скала, bTV Media Group: „Ако си вършиш работата добре, печелят всички“

Aвстриецът Флориан Скала е главен изпълнителен директор на bTV Media Group от края на 2016 г. Под негово ръководство bTV сериозно подобрява цялостните си бизнес резултати и се утвърждава като предпочи

Лица

Новият "Мениджър" за новите стратегии

„На върха на йерархията в нашия бизнес е клиентът. Затова трябва да си готов да превключваш от макро- на микромениджмънт, да запряташ ръкави и да подреждаш стока, да си вътре - максимално близо до биз

Лица

Накъде ще се насочат финансовите ресурси - пъзелът започва да се нарежда

Ако до “вчера” всеки бизнес можеше да твърди, че е устойчив, съвсем скоро няма да е така „Амбициозна“ е може би една от най-често използваните дефиниции за т.нар. Зелена сделка на Европейската комисия

Лица

Новият „Мениджър“ за здравата работа

„Телевизията обикновено се свързва с адреналин, което често е вярно, но същината на този бизнес е в абсолютното превъзходство на разума над емоциите“, казва главният изпълнителен директор на bTV Media

Лица

Можем ли да спечелим от дефлацията?

Ние приемаме, че е нормално да получаваме по-висока заплата с времето, а стоките и услугите да поскъпват. Това явление се нарича инфлация и ако повишаването на цените е в рамките на 3% до 5% годишно,

Лица