Ясно правило за имейлите по време на отпуск

Ясно правило за имейлите по време на отпуск

Ясно правило за имейлите по време на отпуск

"В HuffPost винаги сме давали да се разбере много ясно, че от никой служител не се очаква да проверява работни имейли и непременно да им отговаря през уикенда и когато е в отпуск". Това коментира пред Business Insider една от най-известните бизнес дами в Америка - Ариана Хъфингтън. Съоснователката и главен редактор на сайта Huffington Post държи на това правило и смята, че е важно то да се спазва, за да могат хората под нейно ръководство да успяват да се откъснат от работата и да си почиват, което ще ги направи по-продуктивни и мотивирани след като се върнат от ваканция. 

Поводът за коментара й е нов инструмент, въведен в работата на Huffington Post. Той бил представен от Ариана Хъфингтън в имейл до служителите, с който тя благодари на чудесния технологичен отдел на компанията. Инструментът им дава възможност да изберат дали всички имейли, които получават на служебната си поща по време на отпуск, да не се изтриват. Освен този избор, те могат и да посочват дали имейлите да не се архивират накуп, за да ги заварват в архив когато дойдат отново на работа. 

"Колко често само виждаме хора (и аз се включвам в това число), които са на почивка и са поставили автоматичното съобщение до изпращачи в електронната си поща, че ги няма, но въпреки това отговарят на пристигнали имейли - често няколко секудни след като изпращачът е получил писмо, че са извън офиса! Защо? Защото сме пристрастени и понеже веднъж щом видим имейл, се чувстваме изкушени да му отговорим", казва Хъфингтън. 

Тя допълва, че е била вдъхновена да направи нововъведението от германската компания Daimler, която дава избор на служителите си дали всички техни работни имейли по време на отпуска да не се изтриват автоматично. В тези случаи изпращачите получават отговор да пратят съобщението си до служителя след като се върне на работа на определена дата, или, ако е спешно, да се свържат с негов колега на посочен имейл. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ