Едни от най-страхотните мениджърски визитки

Едни от най-страхотните мениджърски визитки

Служителите на ръководно равнище в датския гигант LEGO се сдобиха с нетрадиционни и забавни визитки. Вместо обичайната правоъгълна картичка с изброени контакти, те връчват на бизнес партньорите си 3,8-сантиметрови играчки - модели на самите тях, върху които е изписано името им и друга информация на гърба за контакт.

За нестандартните визитки разказват авторите на нюйоркското онлайн издание за криейтив и технологии PSFK. Те посочват, че визитките са били създадени след като инициативен дизайнер помолил да се срещне с изпълнителния директор на компанията Йорген Виг Кнудсторп и му предложил идеята. На срещата му представил визитка-играчка, имираща Кнудсторп.

Идеята се харесва в мрежата. Интернет потребители смятат, че играчките, копие на мениджърите и кадрите на LEGO, са един от най-страхотните видове визитки, които са виждали.

LEGO представя на пазара миниатюрните си фигурки през 1978 г., след което продава милиарди от тях. Днес ги предлага като различни герои – рицар, принцеса, полицай, пожарникар, войник, медицинска сестра, баскетболен играч. Създава и миниверсии на известни хора като Стивън Спилбърг или пък на телевизионни образи като семейство Симпсън.

Фигурките създават революция във вселената на LEGO и успяват да възродят бизнеса й.

Виж още: Годината на LEGO

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
Кая Калас: Само тази година ЕС ще предостави 25 милиарда евро подкрепа на Украйна
AI: Как чатботовете се отразяват на психичното ни здраве?
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята