Клипът, който взе рекламния оскар

Популярният американски въпрос „Who’s the Man?” отскоро има нов, задължаващ отговор – „The Man Your Man Can Smell Like”. Това е заглавието на новия рекламен клип, представящ душ пяна за тяло от легендарната мъжка козметична марка Old Spice, който беше отличен с голямата награда Advertising Excellence на тазгодишното и 19-то поред издание на AICP Show.

Това е нещо като аналог на филмовите Оскари в областта на рекламата. Събитието се организира от Асоциацията на независимите рекламни продуценти в САЩ, а отличията се връчват за постижения в областта на изкуството и техниките на създаване на видеореклами.

Режисьор на отличения клип е Том Кунтц от продуцентска къща МJZ, която триумфира на церемонията в Музея за съвременни изкуства в Ню Йорк с цели 12 награди, а самият Кунтц получи общо четири отличия за свои клипове, номинирани в надпреварата.

С повече статуетки от него – 5 се оказа само режисьорът Рупърт Сандърс, също от MJZ. Но фаворитът все пак е Кунтц с голямата награда за – „The Man Your Man Can Smell Like”. Вижте награденото видео.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ