Топ 3 най-скъпи коктейли в света

Топ 3 най-скъпи коктейли в света

Топ 3 най-скъпи коктейли в света

Лято е, слънцето пече, на всеки му се иска да отиде на море и да се откъсне от натовареното си ежедневие в града. За тези, които нямат тази възможност, има алтернативен вариант. Доста заведения предлагат обстановка, същата като на крайбрежието, а неизменна част от тази картина са освежаващите коктейли. Според проучване на foodpanda това са трите най-скъпи коктейла в света:

Dazzle - най-скъпият коктейл в света се сервира в Манчестър на втория етаж на известната верига английски магазини Harvey Nichols. Когато сервитьорът ви го поднася, той е придружен от бодигардове. Това е единственото място в света, където когато си поръчате пръстен, може да го направите под формата на коктейл. В този случай коктейлът Dazzle съдържа розово шампанско, ликьор от ягоди, лимони и 18 каратов пръстен от бяло злато, розов турмалин и диаманти. Стойността му е 75 000 лв.

Martini on the Rock е на цена от 15 000 лв и се сервира само в Blue Bar в града на големите възможности Ню Йорк. Това е и единственият коктейл в света, който трябва да поръчаш поне 74 часа преди консумация. 1,52 каратов диамант допълва коктейла Martini on the Rock, сътворен от водка, сух вермут и маслини. Добрата новина е, че като седнете да пиете Martini on the Rock, струващ повече от всички други напитки на бара и целия бар взети заедно, си получавате диаманта. Хората опитали скъпия коктейл се пазят в тайна. 

Diamond Cocktail е на стойност от 6 000 лв. В пиано бара на Sheraton Park Tower Hotel в Лондон обичат шампанското, но още повече обичат диамантите. Диамантеният коктейл е специалитет на ултраскъпото лондонското заведение и съдържа шампанско Charles Heidsieck Vintage 2001, всяка бутилка от която може да се намери за 1750 долара, 125-годишен рядък коняк Remy Martin Louis XIII и диамант по ваш избор. Явно Лондон знае, че един коктейл може да задоволява сетивата и любовта към бижутата едновременно. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ