нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Маркетинг

Извън контрол!

Минаха дните (ако някога са съществували), когато един човек, компания или бранд биха могли строго да контролират репутацията си – ако публиката знае за вас, значи постоянно сте част от един разговор,

Маркетинг

Уроци за живота от един рекламист

Рекламата носи добавена стойност на продукта, като променя нашето възприятие, а не самия продукт. Рори Съдърланд отправя смелото твърдение, че промяната във възприеманата стойност може да е също толко

Маркетинг

Докато все още няма какво да правят

Нито една индустрия не остана недокосната от COVID-19. Някои успяха да спечелят, докато за други операциите се оказаха невъзможни заради мерките на властите.Независимо към коя от тези категории спада

Маркетинг

Бягство от клишето

След 5 години като журналист и две образования по комуникация, започнах да забелязвам, че в съвременния свят на социалните медии повечето блогове на компании и инфлуенсъри звучат еднакво, пише Наташа

Маркетинг

Как теорията на цветовете влияе на потребителите: Част 2

Топ брандовете знаят как да използват теорията на цветовете – как се смесват те, кои си подхождат, как контрастират – за да повлияят на емоциите ни и да ни убедят да се доверим на определени продукти.

Маркетинг

Как теорията на цветовете влияе на потребителите: Част 1

Топ брандовете знаят как да използват теорията на цветовете – как се смесват те, кои си подхождат, как контрастират – за да повлияят на емоциите ни и да ни убедят да се доверим на определени продукти.

Маркетинг

Двете посоки на инфлуенсър маркетинга

Инфлуенсър маркетингът, като всичко останало, има две посоки – невероятен успех, водещ до умопомрачителни резултати, или епичен провал, след който репутацията на бранда трябва да се възстановява в про

Маркетинг

БАПРА създаде своя етична комисия

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) създаде Етична комисия (ЕК). Нейната основната цел ще бъде да обединява комуникационната общност за етични и професионални комуникации, да следи

ПР и събития

Тук или там?

Може би сте малко озадачени кои точно социални медии да използвате за комуникация с потенциалните си потребители, така че тя да е максимално ефективна, но същевременно и да не ви отнема много време. Е

Маркетинг