нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Маркетинг

Havas създаде изцяло нова концепция за реклама на бранда България

Седем месеца работа и близо 100 души екип са инвестирани в създаването на нова базова творческа концепция за реклама на бранда България. Автор е една от най-големите комуникационни групи в България и

Реклама

В дебрите на успешното лого

Много често логото е първото нещо, което потребителят вижда от вашата марка, затова и то е най-важният отличителен белег, с който разполагате. Ако все още сте в началото на бизнеса си, трябва да знает

Маркетинг

Как пандемията стимулира развитието на биотехнологиите – отговор във второто онлайн издание на Годишната конференция на Bloomberg TV Bulgaria

Как пандемията даде стимул за ускорено развитие на биотехнологиите? Отговор на този и още интересни въпроси ще даде второ от поредицата онлайн издания на Годишната конференция на Bloomberg TV Bulgaria

ПР и събития

7-те предимства на рекламите в социалните медии

Освен че помагат на рекламодателите да достигат до голяма аудитория, какви са останалите водещи предимства на социалните медии спрямо останалите комуникационни канали, които могат да използват? 7 таки

Маркетинг

Redlink - първата професионална платформа за маркетинг и комуникации в България

С новини, анализи и ревюта в сферата на маркетинга, рекламата и комуникациите стартира Redlink - първата специализирана дигитална медия в България. Създадена от екипа на Ogilvy Group Bulgaria, тя

Маркетинг

Трите стратегии на онлайн бизнеса

Изграждането на онлайн бизнес е едно, но конкурирането в индустрията е съвсем друго. Тенденциите в електронната търговия подсказват, че адаптирането на тези три стратегии ще ви помогне да срещнете и н

Маркетинг

"По-добрият избор!" - докажете го

Когато напишете името на продукта или услугата си в една търсачка, вероятно ще получите милион резултати. Пазарът е пренаситен, особено в някои сфери като финансите, уелнес и електронната търговия.В т

Маркетинг

"Новото нормално" и печелившите маркетинг стратегии

Потребителското преживяване – 92%, пренасочване на голяма част от маркетинг инвестициите в дигитални медии – 90%, фокус върху дигиталната трансформация – 88% и електронната търговия – 84%. Това са осн

Маркетинг

Какво искат младите според Spotify

Стрийминг гигантът Spotify опитва да улесни маркетолозите на всякаква възраст да установят какво искат милениалите и поколението Z, коментира Лий Браун, вицепрезидентът и глобален ръководител на рекла

Маркетинг