Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Маркетинг

Домейнът .eu - най-популярен в Германия, Холандия и Франция

През последните години .eu домейните се наложиха сред уеб общността като авторитетна домейн зона, представяща европейска идентичност или европейски обхват на бизнеса. Затова и все повече интернет пред

Маркетинг

До 75 хил. лева глоба за всеки, нарушил новите, по-строги правила на YouTube

От януари следващата година американската софтуерна корпорация Google поставя ново условие за качване на видеа в YouTube, а всеки, който не го спази, може да бъде глобен с до 42 530 долара на един кач

Обновено 16:28 Маркетинг

Нюзджакинг от Burger King и Popeyes

По-рано тази седмица грузинският артист Давид Датуна обиколи новините, след като изяде банан, залепен за стената на галерия в Калифорния и обявен за арт инсталация на стойност 120 хил. долара. Това до

Реклама

За какво си говори поколението Z в Snapchat

Социалната платформа Snapchat публикува доклад с най-дискутираните теми сред потребителите си през изминалия месец. От него става ясно от какво се вълнуват те с наближаването на празниците.В глобален

Маркетинг

Почти готови да купят от вас

Когато клиентът дойде в магазина ви и е твърдо решен да не купува, няма нищо, което да го убеди в противното. Но когато иска да купи от вас, е важно да го разберете бързо и да му помогнете да реши. Им

Маркетинг

Полезно, желано, достъпно - бързо, в обувките на потребителя!

Терминът „потребителско изживяване“ (UX) е свързан с всяка една интеракция, до която брандът ви кара потребителят да се докосне. Той много често се свързва с техническите действия, като например потре

Маркетинг

Walmart разгневи потребителите с Дядо Коледа наркоман...

Канадското подразделение на веригата магазини Walmart предизвика недоволство сред потребителите, след като пусна за продажба гащеризони с усмихнат Дядо Коледа, който шмърка кокаин, предаде „Индипендън

Маркетинг

Те ви харесват, бъдете позитивни!

Познавам бизнесмени, които сами поддържат профилите на компанията си в социалните медии. Най-честият въпрос, който ми задават е как да се справят с негативните коментари. Според изследване, публикуван

Маркетинг

Лесно за четене, приятно за гледане

Преди да започнете да пишете прессъобщението си, се запитайте как трябва да го направите. Много ненужни информации циркулират в нюзрумите и интернет сайтовете – такива, в които не се казва нищо полезн

ПР и събития

12
Четвъртък
Декември