нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Маркетинг

Как теорията на цветовете влияе на потребителите: Част 2

Топ брандовете знаят как да използват теорията на цветовете – как се смесват те, кои си подхождат, как контрастират – за да повлияят на емоциите ни и да ни убедят да се доверим на определени продукти.

Маркетинг

Как теорията на цветовете влияе на потребителите: Част 1

Топ брандовете знаят как да използват теорията на цветовете – как се смесват те, кои си подхождат, как контрастират – за да повлияят на емоциите ни и да ни убедят да се доверим на определени продукти.

Маркетинг

Двете посоки на инфлуенсър маркетинга

Инфлуенсър маркетингът, като всичко останало, има две посоки – невероятен успех, водещ до умопомрачителни резултати, или епичен провал, след който репутацията на бранда трябва да се възстановява в про

Маркетинг

БАПРА създаде своя етична комисия

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) създаде Етична комисия (ЕК). Нейната основната цел ще бъде да обединява комуникационната общност за етични и професионални комуникации, да следи

ПР и събития

Тук или там?

Може би сте малко озадачени кои точно социални медии да използвате за комуникация с потенциалните си потребители, така че тя да е максимално ефективна, но същевременно и да не ви отнема много време. Е

Маркетинг

Не започвайте без него!

Маркетингът може и да не изглежда най-належащ в началото на една компания, която все още опитва да изгради и дефинира продукта си.Обратно на общото вярване, той е достъпен и доста ефективен, дори и в

Маркетинг

В ДНК-то на бранда

Бранд идентичността включва ценностите на бранда ви и как той ги комуникира чрез продуктите и услугите ви. Тя е всичко онова, което компанията казва, представя и предприема по отношение на потребители

Маркетинг

Стъпка по стъпка за успешни PPC кампании

Приблизително 65% от всички кликове, направени от хора, които са готови за покупка, са в резултат на платена реклама (и по-точно pay-per-click). Всъщност тези реклами са помогнали за генерирането на п

Маркетинг

На кого Лидл казва днес "Благодаря!" (видео)

В международния ден на думата „Благодаря“ – 11 януари, Лидл България стартира специална кампания, с която благодари на своите клиенти за доверието. Така с началото на новата година компанията изразява

Маркетинг