нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Управлявайте успешно екипа си за 15 минути на ден

Много менидъжри се разкъсват между това да управляват бизнеса си и това да управляват хората си. Именно хората обаче са тези, на които разчитат те, за да е успешна компанията им. Ето няколко съвета как да управлявате екипа си за 15 минути на ден.

Използвайте всяка минута за разговор. Когато се прибирате от важна среща към офиса заедно с колега, използвайте времето, за да поговорите с него как се е справил и да изслушате мнението му за срещата. В динамичния свят, в който живеем, всеки ден ставаме заложници на пътуването. Отделете 2-те минути, които чакате в задръстването, за да проведете важен разговор по телефона. Когато отивате за кафе, помолете някой от служителите ви да дойде с вас. Това е добър начин да общувате в неформална среда.

Служителите ви очакват да ви намират на работното ви място. Поне веднъж на ден, вместо да чакате те да дойдат при вас, отидете при тях. Така им показвате, че са ценни. Внимавайте обаче тази проява на любезност да не се сметне за внезапна проверка.  

Винаги казвайте благодаря. Ако не сте имали възможност по време на работния ден, обадете се на път за вкъщи и благодарете на колегата, който ви изпрати нужната ви информация или на секретарката, която веднага реагира на молбата ви. Така служителите ви ще се чувстват мотивирани и ще изострят уменията си.  

По материали на Harvard Business Review

още от Мениджмънт