Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Реклама

Стопани осиновяват кученца онлайн

Освен за осъществяване на видео конференции, отскоро платформата Zoom има още едно приложение – осиновяването на домашни любимци. Идеята е на компанията за кучешка храна Pedigree, която заедно си парт

Реклама

Toyota създаде златен медал за борбата с COVID-19

Въпреки отмяната на Олимпийските игри в Токио, Toyota, която бе сред генералните спонсори обяви кой заслужава златния медал тази година, а именно всички на първа линия в борбата с новия коронавир

Реклама

Publicis пред втора вълна от съкращения в САЩ

Служителите на Publicis в САЩ се подготвят за втора вълна от уволнения, след като миналата седмица международната комуникационна група съкрати някои от тях, а на други намали заплатите, съобщи Ad

Реклама

Quo vadis*, рекламен пазар?

Анелия Стоянова е управляващ партньор в специализираната медийна агенция IQ Media. Текстът е публикуван с нейно съгласие, с редакторска намеса, и е от блога praktikata.bg на рекламна агенция The Smart

Реклама

Бранд стратегиите на Райън Рейнолдс

Холивудският актьор Райън Рейнолдс знае как да се възползва от популярността си – средствата от ролите си в киното инвестира в придобиването на брандове, чието рекламно лице е самият той.След като в к

Реклама

Британски организации искат сваляне на реклами заради пандемията

С отворено писмо британски неправителствени организации призоваха маркетолозите в хранителната индустрия доброволно да оттеглят рекламите на нездравословни продукти до 5 юни или до премахването н

Реклама

Рекламата в социалните мрежи и пандемията

Рекламата в социалните мрежи трябва да извърви дълъг път преди да излезе от кризата, причинена от пандемията с Covid-19. Ниските цени на рекламите ще продължат през второто тримесечие на годината и сл

Реклама

„Къщата ни гори“: Грета Тунберг с първа дигитална кампания за каузата си

Шведската екоактивистка Грета Тунберг използва 50-годишнината от Деня на земята, за да представи първата дигитална кампания на климатичната си организация „Петъци за бъдеще“.В рамките на 60 секунди ви

Реклама