Ефектен билборд на козметика за коса оживява в шведското метро (видео)

Шведската рекламна агенция Akestam Holst събира овации в света на маркетинга с иновативен билборд, поставен в метростанция. На билборда е изобразена жена, чиято красива дълга коса изненадващо за очакващите метровлака се развява всеки път, когато той дойде, сякаш оживява от създадения от него вятър.

Идеята е простичка и страхотна, смятат наблюдателите от Adweek. Забавният дигитален борд разполага с технология, която разпознава кога влакът влиза в станцията. Тогава показва как уж косата на жената се развява. Ефектът размива границата между реклама и околна среда.

Билбордът рекламира козметичната серия продукти за коса Apolosophy на шведската Apotek Hjärtat. Трикът бил платен от рекламодателя само за ден, но толкова се харесал, че бил оставен да работи още пет дни от шведската компания Clear Channel, чиито билбордове предлагат метрореклама. Компанията преценила, че той показва колко идейно може да се използва пространството за реклама, което тя осигурява.

Видеото тук ще ви покаже как точно изглежда той. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
„Диамантеният крал“ и последен романтичен партньор на Жаклин Кенеди почина на 95 г.
Германия предупреждава за предстоящ колапс в пивоварната индустрия на страната
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски