Забележителни, трогателни реклами на грим

Забележителни, трогателни реклами на грим

Забележителни, трогателни реклами на грим

Рекламите на грим обикновено са едни от най-критикуваните заради нереално съвършените лица, показвани в тях, и внушението, което носят - че перфектните черти на лицето са нещо задължително за жената в съвременния свят. Рядко някоя реклама на такива продукти печели масово одобрение. Има обаче и такива примери.

Брандът Dermanlend Proffessional отново направи нещо различно, разказва Adweek. Той представи кампания от две видеореклами с участието на реални героини. Техните трогателни изповеди показват колко важен и полезен може да е гримът за жените със здравословен проблем на лицето, като акнето или екстремната контрастна пигментация.

Кампанията е дело на агенция Agence Tuxedo, Монреал.

В първата реклама участва Касандра Банксън. Тя се представя на публиката като студентка и модел и изтрива от лицето си грима, който носи, при което се показват белезите от остра форма на акне. Тя разказва емоционално, че като малка е била обект на жестоки подигравки заради състоянието на лицето си и дори се стигнало дотам, че когато дядо й, когото много обичала, умирал, да й казват, че така било по-добре, защото вече нямало да вижда лицето й. Днес Касандра провежда видеокурсове по гримиране в YouTube с прегледи до 22 млн. пъти.

Втората реклама е с участието на красивата Чери Линдзи, която разкрива, че има рядко срещано заболяване, в което пигментацията на кожата на лицето и ръцете й се е разделила на големи контрастни петна – кафяви и бели.

Рекламите показват, че в случая гримът не се използва от суета, а напротив – той помага на двете героини и хиляди жени като тях да се социализират във враждебната среда на обществата ни, които постоянно изискват перфектно изглеждащо лице. С грима те успяват да разкрият на останалите, застанали в защитна позиция, повече от себе си.  

Dermablend е същата марка, която през 2011 г. представи „вирусно” споделяното видео с участието на свръхтатуирания Рик Генест, наричан Момчето зомби. Видеото има 15 милиона прегледа и показа как той разкрива татуировките си, скрити от грима на марката до неузнаваемост.

Тук ви представяме двата трогателни клипа с героите от новата кампания на Dermablen и третия с Рик Генест, който смая милиони хора в мрежата. 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ