За хората и социалните мрежи (видео)


"Какво и да правите, спрете за 2 минути и вижте това видео!", призоваха преди ден колегите от "Обекти", и с право. Coca-Cola го представи като реклама с ценно послание да се завърнем към реалността и да откъснем поглед от непрестанното следене на социалните медии, с което предизвика "вирусен" ефект на споделяне в мрежата. 

Кампанията получава висока оценка от маркетинг наблюдателите на Business Insider, защото без да е назидателна, ни кара да се запитаме как прекарваме часовете и дните на безценния си живот, какво ни вземат и какво ни дават технологиите. Прави го, като представя идеята за "червена фуния", своеобразен предпазител за глава, който възпира хората да забиват надолу поглед към мобилното устройство и ги кара да гледат само наоколо и нагоре. Към света. 

Видеото е отразено от всички водещи онлайн маркетинг медии. Не можем да го пропуснем и ние. Идейно е, малко философско, докосва се до поне милиард души, колкото има във Facebook, има чувство за елегантна ирония и носи позитивнa препоръка да се радваме на живота, типично по Coca-Cola.

Ето го и него. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

4 подхода за възпитание на щастливи деца
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Жива акула на повече от 5 века откриха край Гренландия
Борисов: Провалят се европейски проекти заради безотговорни кметове
Над 18 000 автомобила спрени от движение заради липса на „Гражданска отговорност”
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
НЕК се нуждае от дълбочинни реформи, трябва да вземе пример от Румъния