За хората и социалните мрежи (видео)


"Какво и да правите, спрете за 2 минути и вижте това видео!", призоваха преди ден колегите от "Обекти", и с право. Coca-Cola го представи като реклама с ценно послание да се завърнем към реалността и да откъснем поглед от непрестанното следене на социалните медии, с което предизвика "вирусен" ефект на споделяне в мрежата. 

Кампанията получава висока оценка от маркетинг наблюдателите на Business Insider, защото без да е назидателна, ни кара да се запитаме как прекарваме часовете и дните на безценния си живот, какво ни вземат и какво ни дават технологиите. Прави го, като представя идеята за "червена фуния", своеобразен предпазител за глава, който възпира хората да забиват надолу поглед към мобилното устройство и ги кара да гледат само наоколо и нагоре. Към света. 

Видеото е отразено от всички водещи онлайн маркетинг медии. Не можем да го пропуснем и ние. Идейно е, малко философско, докосва се до поне милиард души, колкото има във Facebook, има чувство за елегантна ирония и носи позитивнa препоръка да се радваме на живота, типично по Coca-Cola.

Ето го и него. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп изплаши Европа със стратегията си за национална сигурност. Това не е лошо нещо, смята бивш шеф на ЦРУ
Британската вълна преживява ренесанс - какви са причините?
Ердоган след среща с Путин: Мирът не е далеч
Тази година се очертава като най-добрата за акциите на европейските банка. Какво вещае 2026 година?
Американският пратеник Стив Уиткоф на среща с Володимир Зеленски и европейски лидери в Берлин
Експерти откриха причината за огнището на птичи грип в Европа
Иран вдигна цените на бензина за пръв път от протестите през 2019 г.
Андрей Бабиш отхвърли варианта Чехия да гарантира заем за Украйна