Мъж обръсна брадата си след 14 години в риалити реклама


"Децата ми никога не са ме виждали без брада, нито жена ми Лимор."

Това споделя в началото на рекламен филм 44-годишният Амит от Израел. Амит е герой в онлайн реклама от 3 минути, изработена за марката самобръсначки Super-Pharm. Видеото проследява моменти от живота му и реакциите на негови познати и семейството му, след като той обръсва брадата си. Някои от познатите му са изумени, защото не са виждали лицето му без нея. 

Идеята е на агенция BBR Saatchi & Saatchi в Израел. Рекламата е озаглавена "Новото ми лице" и залага на риалити сюжет, който се харесва далеч повече от други, клиширани онлайн и телевизионни реклами на самобръсначки. Причината да се изготви такава кампания е в убеждението, че традиционните маркетингови съобщения за ефективността на самобръсначките заради определен брой ножчета са не само скучни и еднакви, но и звучат изкуствено. Затова тези реклами се доказали като предимно неефективни, коментира Ева Хасон от агенцията. 

Ето и видеото. "Може би това е нов епизод от живота ми", казва Амит.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Володимир Зеленски: Русия атакува тази нощ Украйна с около 500 дрона и 40 ракети
Бонусът на Дивия запад: Рио де Жанейро дава парични награди на полицаите за убити престъпници
България отстъпи на Италия с 1:3 във финала на световното по волейбол
Песков: Идната седмица Путин ще направи "доста важно изявление"
Асен Василев бе преизбран за председател на "Продължаваме промяната"
На днешната дата, 28 септември. Рождениците днес
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
Италия ще защитава световната си титла във волейбола срещу България