„Осъзнай истинския момент“ - новото рекламно видео на „Кока-Кола“

Да накараш хората да оставят смартфоните за няколко минути е все по-трудно в наши дни. Рекламодателите се опитват в повечето случаи да сторят обратното - да привличат повече и повече потребители към мобилните екрани, където да събират внимание с интернет маркетинг. 

"Кока-Кола" подхожда различно в нова онлайн рекламна кампания, която събра световна популярност чрез видео в YouTube в последната седмица, прегледано поне 22 милиона пъти. Рекламата съдържа призив зрителите да осъзнаят настоящия момент и да го изживеят реално, след което да споделят в мрежата. Тя посочва някои от популярните думички от употребата на социалните медии и чатовете като ""LOL" за силен смях, "circles" за "кръговете" в Google + или Facebook. И ги прилага към ситуации в истинския живот. 

"Phubbing" в името на видеото (Stop Phubbing Around) означава да пренебрегваш някого до теб, като си гледаш телефона. 

Кампанията е дело на агенция Memac Ogilvy в Дубай, посочва AdsOfTheWorld. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Лятото не е само сезон - то е двигател на по-високите печалби в някои бизнеси