„Татко“ - една от най-силните реклами на годината


Италианската телекомуникационна компания Wind представи в YouTube може би най-силната реклама на месец август 2014 г., а защо не и една от най-силните на годината.

Видеото е от 4:05 минути. То разказва с виртуозност на режисурата, красиви кадри, заснети в Италия и без думи на актьорите, само с музикален фон, историята на мъж, който иска да се срещне с баща си. Филмът проследява негово пътуване през времето на спомените и буквално, днес, в самата Италия, докато се прибира у дома.

По пътя си мъжът търси телефона на баща си в указателя на смартфона си, написва имейла му от електронната си поща пред компютъра, но така и не позвънява. Не изпраща писмо.

Посланието е, че „понякога, за да комуникираме наистина, технологиите не са всичко“. Много щедро от страна на телеком, финансирал рекламата.

Кампанията успя да трогне хиляди зрители по света и да припомни колко силна и неповторима е връзката ни с човека, който наричаме „татко“.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китайски учени изтъкаха миниатюрен полимер, способен да тегли кола
Времето: Ще има значителна висока облачност
Подгответе си план за действие при криза на репутацията
На днешната дата, 17 ноември. Международен ден на студентите
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
Еквадор гласува на ключов референдум дали в страната отново да бъдат разрешени чуждестранни военни
Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Зеленски благодари на гръцкия президент Тасулас за подкрепата на Гърция за Украйна в енергийната област