Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Mazda, Suzuki и Yamahа признаха за фалшифициране на данни за разход на гориво и вредни емисии
Японските концерни Suzuki, Mazda и Yamaha признаха, че са фалшифицирали данни за горивната ефективност и емисиите отработени газове на автомобили, месец след като това направи Nissan, съобщи днес министерство на транспорта на Япония, цитирано от Франс прес.
Установяването на новите нередности следва серия от скандали, сложили петно върху японската автомобилна индустрия. Нарушенията бяха разкрити след вътрешно разследване, поискано от властите на 23 производители на автомобили и мотоциклети, предаде БТА.
След тези разследвания излязоха наяве "неподходящи методи" при контрола на превозните средства в три от тези компании.
Suzuki отчете 6401 засегнати превозни средства или близо половината от автомобилите, подложени на тестване между 2012 и 2018 година.
Репутацията на автомобилния производител вече пострада преди две години, когато той призна, че е отчитал неправомерно резултатите на автомобилите си.
В случаите на Mazda и Yamaha фалшификациите са по-малки, те водят до съответно 3,8 процента и 2,1 процента разминаване при тестването.
Министерството обеща "да предприеме, ако е необходимо твърди мерки" след преглед на предоставените от компаниите доклади.
Повечето от останалите 20 компании не са отчели нередности, макар някои от тях все още не са предоставили резултатите от разследването.
В началото на юли Nissan, който си партнира с френския Renault и японския Mitsubishi Motors, призна, че не е отчитал коректно данните за емисиите отработени газове и горивната ефективност при някои от автомобилите си.
Няколко месеца преди това Nissan беше засегнат от друг скандал - компанията трябваше да изтегли близо 1 милион нови превозни средства, пуснати на пазара в Япония от 2014 година, след като бяха констатирани лоши практики при крайната им инспекция.
Друг производител, Subaru, също беше замесен в подобен скандал.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.